About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon ادامۀ اعتراضات یکپارچۀ زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در چهارمین روز خود

اعتراضات یکپارچه تمامی‌زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج نسبت به ایجاد محدودیتها و تشدید سرکوب، وارد چهارمین روز خود شد. زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در اعتراض به تشدید محدودیتها و سرکوبها از روز یکشنبه ۲۶ تیرماه اقدام به اعتراضات یکپارچه و گسترده نمودند این اعتراضات هم‌چنان ادامه دارد و وارد چهارمین روز خود گردیده است. زندانیان سیاسی که از طیفهای مختلف سیاسی، اعتقادی وغیره می‌باشند، از روز یکشنبه از رفتن به هواخوری خوداری می‌کنند و حاضر به دادن آمار نیستند.
اعتراضات زندانیان سیاسی از آن‌جا آغاز گردید که هواخوری زندانیان سیاسی به عمد از ساعت ۱۵: ۰۰ به بعد در زیر تابش شدید نور خورشید و هوای بسیار گرم تعیین شده بود واز طرفی دیگر مسئولین زندان و به‌خصوص فردی به‌نام خاکی یکی از پاسداربندها هر وقت خود تشخیص دهداجازه رفتن زندانیان سیاسی را به هواخوری می‌دهد.
زندانیان سیاسی طی نامه‌ای خواسته‌های خود را به رئیس زندان اعلام کرده‌اند و به او هشدار داده‌اند که در صورت عدم رسیدگی به موقع به خواسته‌های به حق و اولیه اعتراضات خود را در مرحله‌ی بعد به شکلهای مختلف تشدید خواهند کرد.
خواسته‌های زندانیان سیاسی به قرار زیر می‌باشد: ۱- پایان دادن به محدودیت زمانی هواخوری. ۲- پایان دادن به محدودیت ملاقاتهای حضوری با خانواده هایشان. ۳- برقرار شدن تماسهای تلفنی با خانواده هایشان ۴- برچیدن دستگاههای پخش پارازیت که منجر به بیماری زندانیان سیاسی گردیده است و هم‌چنین پایان دادن به سایر محدودیتها و اعمال سرکوبگرانه قوه‌ی قضاییه، وزارت اطلاعات و سازمان زندانها علیه خودهستند.
از طرفی دیگر از روز گذشته فروشگاه بند را که هر روز برای مدتی کوتاه باز می‌شد تا زندانیان کالاهای مورد نیاز خود را از آن‌جا تأمین کنند و هم‌چنین محلی که در کنار سالن زندانیان سیاسی برای درست کردن چای و غیره اختصاص داده شده بود را بستند و از این طریق سعی دارند که فشارها را بر زندانیان سیاسی افزایش دهند.
نصب چندین دستگاه پخش پارازیت که به‌صورت شبانه روزی در حال پخش پارازیت می‌باشد در سالنی محدود که زندانیان سیاسی در آن قرار دارند باعث شده است که زندانیان سیاسی به بیماریهای مختلفی مبتلا شوند و بیماران توموری در این بند رو به افزایش است. هم‌چنین زندانیان سیاسی از ناراحتیهایی مانند سرگیجه، سردرد، خستگی مفرط و غیره رنج می‌برند که پیش از نصب این دستگاهها با چنین مواردی مواجه نبودند.
فعالین حقوق‌بشر و دمکراسی در ایران
۲۹ تیر ۱۳۹۰ برابر با ۲۰ ژولای ۲۰۱۱

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران