About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon دیکتاتوری آخوندی سیستمهای فیلترینگ بر روی شبکه اینترنت را افزایش داده است

دیکتاتوری آخوندی برای گسترش سانسور و مقابله با تبادل اطلاعات از داخل ایران، سیستمهای فیلترینگ روی شبکه اینترنت را افزایش داده است. روزنامه گاردین ۲۲ تیر در گزارشی که در سایت خود منتشر کرد، نوشت: این اقدام، یک ماه بعد از آن صورت می‌گیرد که آمریکا، طرحهایی را برای راه‌اندازی خدمات دهی جدید اعلام نمود، که دسترسی به اینترنت و ارتباطات موبایل را در کشورهایی که محدودیتهای شدیدی بر آزادی بیان اعمال می‌شود، تسهیل می‌کند. این تصمیم، رژیم تهران را خشمگین کرده و موجب واکنشهای سختی از جانب چند مقام ایرانی گردید».


شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۰ / ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۱

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران