About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon عدم رسیدگی پزشکی به رضا شریفی بوکانی و جعفر اقدامی در زندان

خبرگزاری هرانا - علی رغم اینکه جعفر اقدامی و رضا شریفی بوکانی، دو تن از زندانیان محبوس در زندان رجایی شهر کرج، در وضعیت جسمی نامساعدی به سر می‌برند؛ از هرگونه رسیدگی پزشکی محروم مانده‌اند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، رضا شریفی بوکانی و جعفر اقدامی که بند ۴ سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج محبوس‌اند، دچار "سیاتیک" هستند و از کمر درد شدید رنج می‌برند.

این در حالیست که مسئولان هیچ توجهی به وضعیت جسمی ایشان نداشته و هرگونه امکانات درمانی را از این دو زندانی سیاسی دریغ می‌کنند.

گفتنی ست "سیاتیک" واژه‌ای است که به درد قسمت‌ تحتانی کمر با انتشار به باسن، ران و قسمت پایینی پا اطلاق می‌‌شود. این درد اغلب با کرختی یا ضعف پا‌ها همراه است و از علل مهم کمر درد و درد اندام تحتانی است.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران