About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon رویتر از واشنگتن بیانیه ایرانیان و خانواده ساکنان اشرف را منتشر کرد.

واشنگتن، ۲۲ژوئیه۲۰۱۱- تصویب یک ماده الحاقی  که به اتفاق آرا صورت گرفت مورد ستایش ایرانیان و خانواده های ساکنان اشرف قرار میگیرد: این ماده الحاقی در مورد جلوگیری از جابه‌جایی اجباری ساکنان اشرف در داخل عراق و تسهیل حضور قدرتمند هیأت همیاری سازمان ملل برای عراق، در کمپ اشرف است و ضمیمه به قانون بودجه روابط خارجی آمریکا در سال ۲۰۱۲ است.

ماده الحاقی مزبور، یک گام عمده در جهت اطمینان از امنیت و سلامتی ساکنان کمپ اشرف است، که محل سکونت نزدیک به ۳۴۰۰تن از اعضای جنبش اصلی اپوزیسیون ایران، مجاهدین خلق ایران است.

این اصلاحیه این موضوع را به یک سیاست برای آمریکا تبدیل می‌کند که از دولت عراق موکدانه بخواهد به تعهداتش نسبت به آمریکا، مبنی بر اطمینان دادن به ادامه سلامتی کسانی که در اشرف زندگی می‌کنند پایبند باشد
طبق بیانیه سفارت آمریکا در انتقال مسئولیت امنیتی کمپ اشرف در ۲۸دسامبر۲۰۰۸، مانع بازگشت اجباری آنها به ایران گردد
تمامی اقدامات ضروری و مقتضی را برحسب توافقات بین‌المللی در تأیید تعهدات آمریکا، برای اطمینان از امنیت فیزیکی و حفاظت از ساکنان کمپ اشرف انجام دهد.
تمامی اقدامات ضروری و مقتضی را برای ممانعت از جابه‌جایی ساکنان کمپ اشرف، در داخل عراق انجام بدهد
و حضور قویتر هیأت همیاری سازمان ملل در عراق را ، در این کمپ تسهیل کند.
در ۷ ژوئیه۲۰۱۱ نماینده روهرا باکر رئیس کمیته نظارت و تحقیقات کمیته روابط خارجی کنگره، جلسه استماع مهمی تحت عنوان، ” قتل عام در کمپ اشرف در ۸ آوریل و الزامات سیاست خارجی آمریکا ” برگزار کرد. در این استماع یکی از مجروحان اشرف درباره حمله نیروهای عراقی در ۸آوریل شهادت داد.

کمیته خارجی مجلس نمایندگان مصوبه بودجه سال ۲۰۱۲
تحریمهای صادرات و واردات علیه ارگانها و مقامات رژیم ایران
۲۰ژوئیه ۲۰۱۱
کمیته خارجی مجلس نمایندگان در یک اقدام دیگر علیه رژیم آخوندی، در طرح تخصیص مالی سال ۲۰۱۲ رئیس جمهور آمریکا را بطور قانونی مجاز شناخت ممنوعیت واردات به ایران یا صادرات توسط رژیم ایران به آمریکا را به اجرا بگذارد.
این مصوبه تحت عنوان « بخش ۷۰۱- اختیارات قانونی جهت منع برخی از واردات به ایران و صادرات از این کشور» توسط رئیس کمیته خارجی، ایلنا رزلهتینن ارائه گردید.
این مصوبه با استناد به مصوبات کمیته تخصیص مالی سنای ایالات متحده ، دولت و نهادهای تحت حاکمیت رژیم آخوندی را که مشمول این قانون میشوند به شرح زیر تعریف می کند:
-هر مقامی که در رژیم ایران است

-هر آژانس یا عامل مرتبط با این رژیم

-هر نهادی که مستقیم یا غیرمستقیم متعلق به رژیم ایران یا تحت کنترل آن باشد

-هر عضو یا رابط سپاه پاسداران
-هر نهادی که متعلق یا تحت کنترل مستقیم یا غیرمستقیم و عضو، یا رابطی از سپاه پاسداران باشد

بخش ۷۰۱- اختیارات قانونی برای منع برخی از واردات به ایران و صادرات از این کشور.
رئیس جمهور آمریکا را به استفاده از ابتکار عمل امنیتی شامل موارد زیر مجاز می شمارد:
-تکثیر تسلیحات هسته‌یی
- سایر اقدامات ضروری جهت اعمال قوانین آمریکا و دستورات اجرایی
- موافقتنامه‌های چندجانبه و دوجانبه از جمله متمم معاهده ۲۰۰۵ در کنوانسیون سرکوب اقدامات غیر قانونی علیه امنیت ناوبری دریایی، با هدف ممنوعیت واردات به ایران یا صادرات از این کشور توسط دولت ایران، یا هر کشور، نهاد یا شخص در ارتباط با هر نوع اقلام، مواد، تجهیزات، کالاها، یا تکنولوژی مصرفی در هر زمینه هسته‌یی، بیولوژیکی، شیمیایی، موشکی، یا متعارف...

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران