About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon لایحه کنگره امریکا برای حفاظت از اشرف به اتفاق آرا به تصویب رسید

سایت پی آر نیوز ۳۱ تیر ـ واشنگتن، - کمیته حمایت از ساکنان کمپ اشرف (یو.اس.سی.سی.ای.آر) تصویب یک ماده الحاقی که به اتفاق آرا صورت گرفت را مورد ستایش قرار می‌دهد. این ماده الحاقی در مورد نیازبه، جلوگیری از جابه‌جایی اجباری ساکنان اشرف در داخل عراق و تسهیل حضور قدرتمند هیأت همیاری سازمان ملل برای عراق، در کمپ اشرف است و در این رابطه، به h.r.۲۵۸۳، قانون اختیارات روابط خارجی، fy ۲۰۱۲، اشاره دارد.

ماده الحاقی مزبور، که توسط نماینده کنگره، قاضی تد پو (جمهوریخواه از تگزاس) معرفی شده، یک گام عمده در جهت اطمینان از امنیت و سلامتی عزیران ما در کمپ اشرف است، کمپی که محل سکونت نزدیک به ۳۴۰۰تن از اعضای جنبش اصلی اپوزیسیون ایران، یعنی مجاهدین خلق (پی ام او آی / ام ئی کی) و خانواده‌هایشان می‌باشد.
کمیته ما، نماینده پو را به‌خاطر این ابتکار شجاعانه انساندوستانه، مورد تشویق قرار می‌دهد، ابتکاری که در یک مسیر طولانی، می‌رود تا بحران انسانی در کمپ اشرف را که هم‌چنان ادامه دارد، خنثی ساخته و در اجرای مسئولیتهای اخلاقی و قانونی آمریکا، از تأمین حفاظت ساکنان اشرف اطمینان حاصل کند.
این اصلاحیه این موضوع را به یک سیاست برای آمریکا تبدیل می‌کند که از دولت عراق موکدانه بخواهد به تعهداتش نسبت به آمریکا، مبنی بر اطمینان دادن به ادامه سلامتی کسانی که در کمپ اشرف زندگی می‌کنند پایبند بوده و برطبق بیانیه سفارت آمریکا در انتقال مسئولیت امنیتی کمپ اشرف در ۲۸دسامبر۲۰۰۸، مانع بازگشت اجباری آنها به ایران گردد، تمامی اقدامات ضروری و مقتضی را برحسب توافقات بین‌المللی در تأیید تعهدات آمریکا، برای اطمینان از امنیت فیزیکی و حفاظت از ساکنان کمپ اشرف انجام دهد و تمامی اقدامات ضروری و مقتضی را برای ممانعت از جابه‌جایی ساکنان کمپ اشرف، در داخل عراق انجام داده و حضور قویتر هیأت همیاری سازمان ملل در عراق را، در این کمپ تسهیل نماید ”.
در ۷ ژوئیه۲۰۱۱ نماینده روهرا باکر رئیس کمیته نظارت و تحقیقات کمیته روابط خارجی کنگره، جلسه استماع مهمی تحت عنوان، ”قتل‌عام در کمپ اشرف: الزامات سیاست خارجی آمریکا ”، برگزار کرد، جایی که یکی از بازماندگان حمله مرگبار ۸آوریل توسط نیروهای عراقی به کمپ اشرف، در آن شهادت داد.
جمهوریخواه اهل کالیفرنیا، ریاست یک هیأت دوحزبی به عراق را در ماه ژوئن برای بازدید از کمپ اشرف به‌عهده داشت ولیکن به وی توسط نوری مالکی نخست‌وزیر اجازه بازدید داده نشد.
کمیته آمریکایی حمایت از ساکنان اشرف (یو.اس.سی.سی.ای.آر) لایحه کنگره برای حفاظت از اشرف را که به اتفاق آرا به تصویب رسید را، ستود.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران