About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon گزارش دبیرکل ملل متحد مبنی بر حل مشکلات مجاهدان اشرف و آه و فغان آیت الله بی بی سی!

درپی انتشارگزارش دبیرکل ملل متحد و تاکید بان کی مون بر رفع محاصره و همکاری همه کشورها برای حل مشکلات مجاهدان اشرف و در واکنش به حکم دادگاه اسپانیا علیه نوری مالکی و احضار جنایتکاران، آیت الله بی بی سی در اقدامی مضحک در تلویزیون فارسی خود یک مامور حقیر اطلاعات آخوندی را به مشاورت مالکی منصوب کرد، تا به توجیه تراشی برای جنایت وی بپردازد:
در پی موج محکومیت جهانی جنایات جنگی درکشتار۳۶مجاهد اشرفی در۸آوریل، و صدور حکم دادکاه اسپانیا علیه مالکی واحضارسه جنایتکار دیگر از جمله فرمانده نیروی زمینی عراق برای سوم اکتبر ۲۰۱۱به دادگاه، تلویزیون فارسیِ آیت الله بی بی سی، در واکنشی مسخره، یک مامور معلوم الحال اطلاعات ملاها به نام مسعود خدابنده را به مشاورت مالکی منصوب کرد.
این انتصاب ابلهانه، بلافاصله بعد از انتشارگزارش دبیرکل ملل متحد و تاکید وی بر رفع محاصره اشرف و منع استفاد از زور توسط دولت عراق، و به ویژه درعکس العمل به فراخوان بان کی مون به همه کشورها برای همکاری در رفع مشکلات اشرف صورت گرفت و ایت الله بی بی سی به همین مناسبت، مامور مربوطه را- آنهم درشب سی تیر باهمه خاطرات درد اورش برای دولت فخیمه وارتجاع آخوندی- به صحنه آورد.
در برنامه شبانگاهی چهارشنبه، تلویزیون آیت الله بی بی سی، بعد از مقداری مقدمه چینی با فرهنگ وکلمات آخوندی، تحت عنوان «آیا پادرمیانی دبیرکل سازمان ملل مشکل اردوگاه اشرف را حل می کند»، نظر مزدور یادشده را تحت عنوان« مشاور نخست وزیر عراق» پرسید و شیطان بنده هم درپاسخ به فتوای غصبی بودن زمین اشرف وقوانین خامنه ای– مالکی چنگ زد و گفت:
« تا جایی که به کمپ بر می گردد کمپ، کمپ غصبیه، کمیپی است که باید پس داده بشه، کمپی نیست که مجاهدین بگن چون صدام داد به ما، ما می خواهیم نگهش داریم. طبق قوانین باید تخلیه بشه. به اضافه آن، باز طبق قوانین سازمان مجاهدین حالا چه تو لیست تروریستی اروپا باشه یا نباشه در عراق گروه تروریسته. طبق قانون اساسی حق وجود نداره. نفرات را نمیگم، سازمان را میگم».

یک طنز رایج فارسی میگوید غورباغه را نمیتوان با رنگ آمیزی فولوکس قالب کرد. از رنگ آمیزی مامور چند بارمصرف وزارت منفورهم، دفاعی بهتراز این برای متهمان داگاه اسپانیا، ساخته نیست. بیچاره، گمان می کند شورای امنیت و گزارش دبیرکل سازمان ملل و دادگاه اسپانیا هم مثل دادگاه قاضی صلواتی یا بازپرسخانه سعیدمرتضوی است که زهراکاظمی را درجا بکشند و برای علی صارمی به خاطر مسافرت به «کمپ غصبی» حکم اعدام صادر کنند!! اما گذشته ازاین، چند نکته دیگرهم در خصوص تلاش مشترک ایت الله بی بی سی درلندن، و حجت الاسلام مصلحی دروزارت در داستان رنگ آمیزی غورباغه، قابل ذکراست:
اولا: درست همزمان با تلویزیون فارسی بی بی سی، جام جم آخوندی هم علیه گزارش دبیرکل ملل متحد به جلز وولز پرداخت، ولی نتجیه یی بهتراز بی بی سی نداشت و بیشترخودش را مفتضح کرد.
ثانیا- مسعود خدابنده دوسال پیش از انتصاب شبانگاهی بی بی سی، خودش را سایت هافینگتون در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۰۹ مشاور وزارت دفاع عراق پیرامون مسایل مجاهدین و اشرف معرفی کرده بود و قبل و بعد از آن، بارها و بارها فتوای آخوندی ِغصبی بودن زمین اشرف و فتوای قصاص ومحاکمه مجاهدین را به اینجا وآنجا، حمل ونقل کرده است. درمورد این زمینه سازیهای جنایتکارانه کمیته بین المللی حقوقدانان در نامه یی به تاریخ ۱۹دی۸۷ هشدار داده است. بگذریم که همکاری بخش فارسی بی بی سی با دستگاه شکنجه وسرکوب رژیم اخوندی سابقه طولانی دارد و پارلمان اروپا طی قطعنامه یی آن را محکوم کرده است.
ثالثا- دربسیج شکست خورده دولت انگلیس برای حفظ برچسب باطل شده علیه مجاهدین وطبق اسناد دادگاه پوئک و اسناد ویکیلیکس شعبه نجات وزیارت اطلاعات و برخی شعبات جاسوسی انگلیسی، مسعود خدابنده را برای سرهم بندی انواع دروغپردازیها به خدمت گرفتند. امادادگاههای انگلستان برچسب زدن به مجاهدین را نابخردانه و باطل اعلام کردند و دولت فخیمه مجبورشد برچسب را رسما باطل کند.
رابعا: خدابنده و زن انگلیسی او بنام آن سینگلتون یک جفت مأمور افشا شده دژخیمان اوین هستند که کمیته پارلمانی بریتانیا برای آزادی ایران درسندی با عنوان «جاسوسان ملایان:ماموران رژیم ایران دربریتانیا»، آنها را در سایت وزارت در شمار دیگر مزدوران شبکه اطلاعات آخوندی در خارج از ایران با سایتها و بنیادهای پوشالی شان (مانند اینترلینک, آوا, قلم و بنیاد سحر) به تمام و کمال افشا نموده و آیت الله بی بی سی هم از آن مطلع است.
خامسا: ایت الله بی بی سی از این هم مطلع است که وین گریفیث نماینده پارلمان انگلستان درسال۲۰۰۴ بعد از بازگشت از سفرش به تهران، گفت: بار اول که من وارد زندان اوین شدم شگفت‌زده شدم. با کمال تعجب دیدم یک خانم انگلیسی در داخل زندان و در کنار بازجوها منتظر ملاقات با من است. پرسیدم شما کی هستید؟ گفت من آن سینگلتون ( همسر مسعود خدابنده) هستم. من از همان‌جا فهمیدم وقتی یک انگلیسی را به‌داخل زندان اوین آورده‌اند تا با من که یک نماینده پارلمان انگلستان هستم ملاقات کند، داستان چیست!؟…
وبالاخره، داستان این«خانواده نجیب»! از شکنجه گاه اوین تا تلویزیون آیت الله بی بی سی و از پای۳۰۰بلندگوی شکنجه روانی دراطراف اشرف تا شعبه های ثابت وسیار وزارت منفور درهتل منصور بغداد، عبارت است از: داستان عمامه برزمین زدن آخوندهای به ته خط رسیده،که در غرقاب مرحله پایانی و در هراس از خطر مجاهدان اشرف، به هرخس و خاشاکی چنگ میزنند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران