About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon ترس و وحشت رژیم آخوندی ازعملیات کبیر فروغ جاویدان

عملیات کبیر فروغ جاویدان آنچنان لرزه سرنگونی برارکان دیکتاتوری ولایتفقیه افکند, که طی ۲۳ سالی که از آن میگذرد, آخوندها از یاد آن شرایط به خود میلرزند و در هر سالگرد به گوشهای از آن عملیات بزرگ اعتراف میکنند.
آخوند سعیدی ـ نماز جمعه قم ـ ۱مرداد۹۰
منافقین اقدام به حمله به ایران کردند حدود ۵هزار نفر منافق با تجهیزات کامل وارد خاک ایران شدند. نیروهای اسلام هم برای دفع شر این متجاوزین جسور وارد عمل شدند سلام و درود خدا برشهیدان این عملیات و همه شهیدان اسلام بخصوص بر روح افسر رشید اسلام سرلشکر شهید صیاد شیرازی باد.
تلویزیون رژیم ۷مرداد ـ۸۹:
ساعت ۳.۳۰ عصر ۴ تا ۵ هزارنفر از منافقین به صورت ستونی به سوی شهر کرند حرکت کردند.
ساعت۲ ده دقیقه کم بود که من رفتم جایی که باید ملاقات صورت می گرفت آقای هاشمی آمده بود، قبل از این که برم وارد اون سالن بشم و اون جلسه یکدفعه تلفن توی سالن به من صدا زدند که فلانی تلفن فوری داری. من مجددا رفتم دیدم که فرمانده سپاه کرند ماست. گفت فلانی وعده ما به قیامت عراقیها حمله کردند والان اول شهر کرند درگیریه من اسلحه و مهمات را گفته ام از شهر ببرند.خداحافظ
مجری: سه ساعت بعد منافقین به کرند رسیده بودند. بعد بلافاصله به سمت اسلام آباد حرکت کردند و ساعت ۹.۳۰ شب اسلام آباد را هم گرفتند.
ـ رفتیم جلوتر حالا نگو اینها که دارند میان منافقینند. من دستم رو به آهن نفربرشان هم گرفتم که سوار شم فکر کردن که اینها خودی اند به یک باره دیدیم که نه اصلا آرایش نفراتی که روی ماشین اند، دختر و پسر و اینها اصلا شرایط عادی نیست. من آمدم به آقای هاشمی گفتم آقای هاشمی اینها منافقینند. عراق نیست.
تلویزیون رژیم ـ ۵مرداد۱۳۸۶
ـ وضعیتی که این جا داشتیم این نوع بود: امام بزرگوار اینجا پیامی رو در چند خط به حاج سید احمد آقا دادند ایشون پشت بی سیم خوندند. عجیب واقعا قدرت و صلابت مرجعیت در جایگاه فرماندهی کل قوا اینجاست. امام فرموده بودند به سپاهیها که اینجا نقطه شکست یا پیروزی اسلام یا کفر است. باید متر به متر بجنگید.
تلویزیون رژیم ـ ۱۲مرداد ۸۹ ـ سرهنگ دوم پاسدار باری : عملیات منافقین را فرماندهیش را رجوی برعهده می گیره نام عملیات را فروغ جاویدان نامیده بودند اونها در جلسه ای که داشتند، قصد داشتند طی ۳۳ساعت تهران را تصرف کنند.
تلویزیون رژیم ـ ۱۲مرداد ۸۹ ـ سردار ویسی: حتی وزرا را مشخص کرده بودند. رئیس جمهور را تعیین کرده بودند، رهبری را تعیین کرده بودند،مکانهای مدیریتی را مشخص کرده بودند، فرماندهان نظامی منطقه را مشخص کرده بودند. خیلی برنامه های وسیعی را حتی شناسایی تورهای بازرسی ما را داشتند. خیلی دقیق روی بعضی مسائل کار کرده بودند که قابل دسترس آنها بود.
تلویزیون رژیم ـ ۱۲مرداد ۸۹ ـ سرهنگ دوم پاسدار باری : درمدخل ورودی شهر اسلام آاباد غرب منافقین با اندکی از نیروهای مردمی و سپاه درگیری می شوند به علت به هم ریختگی نیروها با هم متاسفانه شهر به تصرف منافقین در می آد. درهمان روز توسط حضرت امام رحمته اله علیه پیامی به سپاه داده می شود توسط آقای حاج سید احمد آقا به سپاه بگویید وجب به وجب این خاک که در دست دشمن است می بایستی آزاد شود.
بنا به اون پیام تاریخی که حضرت امام دادند در سراسر ایران سیل رزمندگان اسلام بالغ بر ۲۵۰ گردان نیروی رزمنده در کرمانشاه آماده نبرد و رویارویی با منافقین بودند.
خبرگزاری فارس۲مرداد۸۹: رفسنجانی ـ در آن شرایط حساس به همراه حضرت آیت الله خامنه ای در یکی از قرارگاههای جنوب بودیم و قرار بر این شد که ایشان برای تمشیت امور درخوزستان بمانند ومن برای سرکشی از وضعیت نیروها به جبهه غرب بروم. درمسیر خبر هجوم منافقین را در عملیاتی به نام فروغ جاویدان که عملا ظلمت جاویدان شد دریافت کردم. این جانب به خاطرمسئولیت فرماندهی جنگ تا پایان رفع آن فتنه در کرمانشاه ماندم
سایت تابناک۱۰مرداد۸۹ ـ پاسدار رضایی سرکرده سابق سپاه پاسداران آن دوران: ناگهان تلفن از قرارگاه نجف زنگ زد که منافقین وارد سرپل ذهاب شدند. در این جا دیگر درنگ را جایز ندانستم پیش از آمدن به اسلام آباد تلفنی با آقای شمخانی و رشید که از من جدا شده بودند و به ستاد کل پیش آقای هاشمی رفته بودند صحبت کردم که سریعا خودتان را به باختران برسانید. و به آنها گفتم با این که الان من فرمانده شما نیستم ولی به شما می گویم اگر دیربجنبید خسارت بزرگی خواهیم دید. پیش از آن به یکی از مسئولان گفته بودند که منافقین از سرپل ذهاب عبور کرده و به سوی اسلام آباد می آیند ایشان به من گفته بود این جنگ روانی است و برای همین چشمم ترسیده بود که مساله را جدی نگیرند. لذا به آنها گفتم با هواپیمای فالکون خود را به کرمانشاه برسانند. اگر نیروهایی که برای عملیات والفجر ۱۰ به باختران رفته بودند درآنجا نبودند، و مثل سال گذشته در منطقه جنوب بودند، منافقین کرمانشاه را گرفته بودند.
سایت تابناک پاسدار رضایی ـ رفتیم دیدیم گردانی بود از سپاه از تیپ انصارالحسین؛ مال همدان اینها عازم منطقه جنوب بودند، در مسیربا اینها روبه رو می شوند همانجا خاکریز می زنند، شاه ۵۰ درصد این گردانها شهید می شوند. ارگان مزبور در ادامه به نقل از صیاد شیرازی معدوم افزود:
به خلبانها گفتم دور بزنید وگرنه ما را می زنند. به ا ینها گفتم بروید از توی دشت یعنی ا ز بغل بروید. معلوم شد که حدود سه تا ۴ کیلومتر طول این ستون است. تا آمدم بجنبم دیدم بالگرد رفته بالای سرش مثل این که می خواهد اینها را بگیرد. من گفتم جلو نرو زیرا اگر بروی جلو می زنندت. یکدفعه بالگرد را زدند دیدم بالگرد رفت خورد به زمین شخم زده. یک دود غلیظی مثل قارچ بلند شد مثل این که دود ا ز کله ما بلند شد که ایکاش نگفته بودیم برو اشتباه کردم.حالا چه کارکنیم خلبان را نجات بدهیم ما راهم می زنند آن جا پرمنافق بود. به هرصورت خلبانها را راضی کردم که برویم یک آزمایش کنیم. ببینیم می توانیم خلبان را نجات بدهیم؟ دیدیم بالگرد دومی گفت من توپم کار نمی کند نمی توانم پشتیبانی کنم. بروم آنجا می زنند گفتم هیچی.اینها که شهید شدند برویم به طرف ادامه هدف.
افکت صیاد شیرازی: یک عده هلیکوپتر کبری هوانیروز می آمدند از بغل می زدند از آن طرف هم نیروی هوایی هواپیمای اف۴ ها آمده بودند از بالا می زدند. هرچه اینها را می زدیم درست جایشان باز سبز می شد. یعنی با یک حالت خیره سرانه می خواستند رد شوند حتی یک بارآمدند از روی خاکریزما…
هم چنین پاسدار احمدی مقدم سرکرده نیروی انتظامی رژیم هم به بخشی از وحشت آخوندها از عملیات فروغ جاویدان اعتراف کرد. احمدی مقدم که اظهاراتش توسط تلویزیون رژیم منعکس می شد گفت:
تلویزیون رژیم ـ ۶مرداد۸۷ : سازمان منافقین آرام آرام سازماندهی نظامی را درست کردند که اونها هم ابتدا از عملیاتهای محدود بعد وسعت عملیات اضافه شد آرام آرام دیدیم که وسعت عملیاتها در واقع و دامنه اش گسترش پیدا کرد. درجبهه میانی در واقع در جبهه جنوبی، وحتی در فکر می کنم خرداد ماه ۶۷ بود که حتی شهرمهران را هم توانستند تصرف بکنند این عملیات عملیاتی بود با نام فروغ جاویدان که بعدا در جمهوری اسلامی به نام عملیات مرصاد معروف شد ا لتبه فروغ جاویدان اسمی بود که منافقین بر روی این عملیات گذاشته بودند. و هدف آنها هم درواقع سقوط تهران؛ تصرف تهران؛ و سرنگونی حکومت بود.
در سالگرد فروغ جاویدان در سال ۱۳۸۴ روزنامه ایران ارگان خبرگزاری رژیم آخوندی در تفسیر مبسوطی به مناسبت عملیات فروغ جاویدان نوشت:
روزنامه ایران ـ ۱۳۸۴: منافقین عملیات خود را فروغ جاویدان نامیده اند و بعدها مجموعه تلاش نیروهای سپاه بسیج و هوانیروز برای مقابله با دشمن برای آزاد سازی شهرهای اسلام آباد و کرند؛ عملیات مرصاد نام گرفت. عملیات فروغ جاویدان توسط مجاهدین خلق مستقر در عراق طراحی و اجرا گردید تا پیش از عملیات فروغ جاویدان نیروهای ارتش آزادیبخش یا به عبارتی بهتر نیروهای مجاهدین خلق دو عملیات دیگر به نامهای آفتاب و چلچراغ نیز ا نجام دادند. ارگان خبرگزاری رسمی رژیم افزود:
ارتش آزادیبخش پس از تشکیل بالغ بر ۱۷ پایگاه در داخل خاک عراق ایجاد کرده بود که اصلی ترین این پایگاهها به نام اشرف در ۱۰۰کیلومتری شمال بغداد واقع شده بود. بر اساس برآوردهای انجام شده سازمان تعداد ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر را سازماندهی کرده بود طی این عملیات ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ تن از مجاهدین خلق کشته و حدود یک هزارتن از آنان نیز زخمی شدند آنها ۱۱۲۷ خودرو به همراه داشتند. که با ۲۰۰نفر بر و قطعه چرخدار کاسکاول برزیلی همراهی می شد. در سالگرد فروغ جاویدان کرمی راد نماینده مجلس ارتجاع در جلسه رسمی مجلس آخوندی، به ابعاد عملیات کبیر فروغ جاویدان این گونه اعتراف کرده است:
کرمی راد نماینده محلس ارتجاع ۱۳۸۸ ـ در طول ۸هزار سال گذشته یعنی ازایران باستان تا به حال ۸ عملیات بزرگ نظامی در دهلیزمعبر خانقین ـ قصر شیرین ـ اسلام آباد ـ کرمانشاه انجام شده که آخرین آن عملیات فروغ جاویدان است.
تلویزیون رژیم ۵مرداد۸۶:
ـ مرصاد یکی از بزرگترین دستاوردها ی حفظ ارزشهای اسلامی است. عملیات مرصاد را به لحاظ اهمیت جغرافیایی ـ زمانی و مکانی می توان درحد عملیات آزادسازی و فتح خرمشهر و یا همان عملیات بیت المقدس و حتی مهمتر از آن دانست چرا که شکست ما درخرمشهر می توانست تنها خوزستان را از ا یران جدا کند اما رسیدن پای منافقین به کرمانشاه به معنای تهدید جدی مجموعه نظام اسلامی بود.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران