About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon اتحادیه اروپا تحریم ‌ ایران را پیگیری می‌کند

اتحادیه اروپا اعلام کرد حداکثر تا ۳۰ ژانویه در مورد دور تازه ‌تحریم‌‌های ایران تصمیم‌گیری‌خواهد کرد. سخنگوی اتحادیه اروپا، "مایکل من" یکشنبه (۱۱ دی/ ۱ ژانویه) در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز تأکید کرد پرونده ایران که در دیدار ماه دسامبر وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل مورد بررسی قرار گرفته است، در دیدار ماه ژانویه در بروکسل در دستور کار نهایی برای تصمیم‌گیری در مورد تحریم‌های مضاعف ‌قرار خواهد داشت.

اتحادیه اروپا نیز در پی تحریم نفت ایران است. دلیل در نظر گرفتن تحریم‌های مضاعف علیه ایران شواهدی است که از تلاش جمهوری اسلامی ایران برای دست‌یابی به دانش ساخت کلاهک‌‌های هسته‌ای خبر می‌د‌هند. بر اساس آخرین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اهداف برنامه اتمی جمهوری اسلامی ایران فراتر از فعالیت‌های صلح‌آمیزی است که ایران همواره بر آن پافشاری می‌کند.

پیشنهاد ایران برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای با نمایندگان گروه ۵+۱ نیز مورد استقبال سیاستمداران اروپایی قرار نگرفته است.

وزارت امور خارجه آلمان یکشنبه (۱ ژانویه / ۱۱ دی) در واکنش به پیشنهاد اخیر جمهوری اسلامی بار دیگر بر لزوم شفاف‌سازی برنامه‌های هسته‌ای و همچنین پایبندی به تعهدات بین‌المللی از سوی ایران تأکید کرد.
آلمان در پیش گرفتن این رویه را راهی برای جلوگیری از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه جمهوری اسلامی دانست.
گیدو وستروله، وزیر امور خارجه آلمان با اشاره به وضعیت خلیج فارس و تهدید‌های ایران برای بستن تنگه هرمز، نسبت به آنچه احتمال به واقعیت پیوستن تشدیدهای کلامی به تشدیدهای واقعی خوانده شده، اظهار نگرانی کرد.

صدای آلمان

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران