About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon دادگاه عبدالفتاح سلطانی وکیل حقوق بشری برگزار شد


دادگاه رسیدگی به اتهامات عبدالفتاح سلطانی، وکیل حقوق بشری و عضو موسس کانون مدافعان حقوق بشر روز یکشنبه هجدهم دی ماه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیرعباس برگزار شد.
این دادگاه که می بایستی روز دهم ماه جاری برگزار می گردید، به علت درخواست آقای سلطانی برای دسترسی و خواندن پرونده و کیفرخواست به روز یکشنبه این هفته موکول گردیده بود.
به گفته دختر آقای سلطانی، عبدالفتاح سلطانی به دلیل وجود ایراداتی در نحوۀی برپایی دادگاه، حاضر به دفاع از خود نشده است.

مائده سلطانی، فرزند این فعال حقوق بشر با اعلام این خبر به جرس گفت: «پدرم دو ایراد اساسی به دادگاه داشت. یکی این که دادگاه او باید با حضور هیات منصفه و با شرایط دادگاه سیاسی باشد. همچنین ادامۀ بازداشت او غیرقانونی است و باید قرار بازداشت تبدیل و آزاد شود».


مائده سلطانی همچنین می‌گوید: «آخرین فرصت دفاع که به وی داده شده و او خواسته هایش را مطرح کرده، قاضی صراحتاً به او گفته آزادت نمی‌کنیم، چون اگر آزادت کنیم برمی‌گردی و همان کارهای قبل را انجام می‌دهی».

عبدالفتاح سلطانی از تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ در زندان اوین به سر  میبرد.اساس اتهامات علیه وی، «شرکت در تاسیس کانون مدافعان حقوق بشر ایران»، «دریافت جایزه حقوق بشر شهر نورنبرگ آلمان» و «مصاحبه با رسانه ها درباره وضعیت موکلانش» است.

 کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران