About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon سخنگوی کاخ سفید: تحریمها بر رژیم ایران تاثیر گذاشته، تحریمهای بیشتر در راه هستند

جی کارنی سخنگوی کاخ سفید: تحریمها بر رژیم ایران تاثیر گذاشته و آنرا بسیار ضعیف کرده است، فشارها و تحریمهای بیشتر در راه هستند، سخنگوی پنتاگون بر حضور ناوگان آمریکا در دامنه خلیج فارس تاکید کرد، ویکتوریا نولند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درمورد رژیم ایران، هیچ گزینه ای از روی میز برداشته نیست

کاخ سفید روز سه‌شنبه۱۳دی اعلام کرد هشدار ایران به یک ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا که به خلیج برنگردد ”ضعف ”رژیم ایران است.
به گزارش رویتر۱۳دی، جی کارنی سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت هشدار جدید رژیم ایران این واقعیت را منعکس می‌کند که ایران در موضع ضعف است. وی افزود تهدیدات تهران، حاکی از میزانی از تأثیرات تحریمهایی است که علیه ایران اعمال شده است.
خبرگزاری فرانسه۱۳دی گزارش کرد، این آخرین رویایی که رژیم با جامعه جهانی تنها به خاطر این است که این رژیم ایزوله شده است و با اینگونه اقدامات قصد دارد توجه را از مشکلاتی که با آن دست به گریبان است دور کند. بسیار ساده است، تحریمها اثر گذاشته اند، در اثر حمایتهای بین المللی فشارهای بیشتری علیه این رژیم صورت خواهند گرفت.

چهارشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۰ / ۰۴ ژانویه ۲۰۱۲

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران