About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon ممانعت از عمل جراحی زندانی سیاسی ماشاءالله حائری


زندانی سیاسی آقای ماشالله حائری که مدتی است از ناحیه مهره کمر رنج می برد، بنا به تشخیص متخصصین نیاز به عمل جراحی داشت وی که از دو هفته قبل برای انجام همین عمل در بیمارستانهای بیرون زندان منتظر عمل جراحی بوده است.
در آستانه عمل جراحی پزشکان متخصص گفته اند که باید پس از عمل سه ماه در استراحت مطلق باشد جنایتکاران اطلاعات آخوندی علیرغم تجویز پزشک مانع از عمل این زندانی سیاسی شده اند.
گزارشات حاکی از آن است که وی می بایست شنبه ۱۷دی ماه به زندان بازگردد. لازم به یاد آوردی است که پسر و برادر آقای حائری در کمپ اشرف هستند.
این زندانی سیاسی مدتها در زندان گوهر دشت کرج به دلیل عدم رسیدگی و درمان از بیماری قلبی در رنج و عذاب بوده است علیرغم این وضعیت هیچ اقدامی نسبت به وضعیت وی صورت نگرفته بود.

زندانی سیاسی ماشاالله حائری از زندانیان سیاسی دهه ۶۰  است. 

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران