About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon ناظر اتحادیه عرب: حکومت سوریه جنایت جنگی می کند

ناظر الجزایری اتحادیه عرب در سوریه، که روز چهارشنبه از این کشور خارج شد، حکومت بشار اسد را به ارتکاب جنایت جنگی متهم کرد.

آخرین ویدیویی که از این ناظر منتشر شده، وی را در حال اشک ریختن برای قربانیان خشونت سوریه نشان می دهد.

با خروج این ناظر به نظر می رسد انتظار برای انتشار گزارش اتحادیه عرب درباره وضعیت سوریه به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

در همین حال وزیر امور خارجه الجزایر به عنوان عضوی از اتحادیه عرب گفت: «دولت سوریه گامهایی برداشته اگرچه این قدم ها کافی نیستند، اما سلاح های سنگین دیگر در شهرهای ناآرام استفاده نمی شوند، برخی از زندانیان آزاد شده اند ولی بازهم کسانی در بازداشت هستند و فضا برای رسانه ها باز شده است.»

این سخنان در حالی ایراد می شود که روز چهارشنبه یک روزنامه نگار فرانسوی در شهر حمص سوریه بر اثر انفجار خمپاره کشته شد.

euronews

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران