About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon وخامت حال زنداني اعتصابي و بي خبري از بازداشتيان

حکم حبس و شلاقِ رقیه حس زاده، شهروند ساکن تبریز از سوی دادگاه تجدید نظر استان آذربایجان شرقی تایید شده است.رقیه حسن زاده که از طرف شعبه ۱۰۴ دادگاه عمومی جزائی تبریز محکوم به ۹۱ روز حبس و ۲۰ ضربه شلاق شده بود، از سوی شعبه دوازدهم دادگاه تجدید نظراستان آذربایجان شرقی تایید شد.
اتهام وی «اخلال در نظم عمومی» از طریق سر دادن شعار بر علیه نظام عنوان شده است.

بی‌خبری از سرنوشت ابوالفضل عابدینی و شاهین زینعلی
علی رغم گذشت یک هفته از زمان انتقال ابوالفضل عابدینی و شاهین زینعلی به بند ۲۰۹ زندان اوین، از سرنوشت این دو زندانی سیاسی اطلاعی در دست نیست.
ابوالفضل عابدینی و شاهین زینعلی در حالی کماکان در بند ۲۰۹ به سر می‌برند که حکم صادره جهت انتقال این دو فعال سیاسی از بند ۳۵۰ به انفرادی ۲۰۹ یک هفته اعلام شده بود.
از سویی با توجه به عدم ملاقات و تماس تلفنی و نحوه انتقال این دو زندانی سیاسی نگرانی ها در خصوص سلامتی نام بردگان افزایش یافته است.
گفته می‌شود دلیل احتمالی انتقال نام بردگان به بند ۲۰۹ اوین موضع گیری های اخیر این فعالین سیاسی در زندان اوین بوده است.

وخامت حال سادات شریف در پی اعتصاب غذا
حال مهدی سادات شریف از دستگیرشدگان وقایع پس از انتخابات ۸۸ که دست به اعتصاب غذا زده بود به وخامت گراییده است.
مهدی سادات شریف که پیش از این از بند ۳۵۰ به انفرادی تنبیهی فرستاده شده بود، پس از گذراندن دوران انفرادی تنبیهی خود به بند متادون و نزد مصطفی تاجزاده منتقل شد.
وی در اعتراض به وضعیت نامعلوم خود دست به اعتصاب غذا زده است.
سادات شریف که با گذشت شش روز از اعتصاب غذایش به دلیل وخامت حال به بیمارستان مدرس اعزام شده بود پس از بازگشت از بیمارستان نیز تحت نظر قرار دارد.
این زندانی سیاسی در خرداد ماه به اتهام هواداری از یک سازمان سیاسی مخالف نظام از سوی دادگاه انقلاب به شش سال حبس تعزیری محکوم شده بود و در همان زمان نیز در اعتراض به این حکم، دست به اعتصاب غذای چند روزه زده بود.

تحول سبز، هرانا

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران