About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon نامه کمیته بین المللی درجستجوی عدالت به وزیرخارجه آمریکا

۴۰۰۰ پارلمانتر از اروپا و آمریکا در کمیته بین المللی در جستجوی عدالت بر مسئولیت دولت آمریکا برای مقابله با اقدامات دولت عراق و رژیم ایران به منظوربه شکست کشاندن راه حل جامعه جهانی برای بحران اشرف تاکید می‌کنندبا توجه به مسئولیت انکار ناپذیر ایالات متحده در قبال حفاظت و تضمین حقوق ساکنان اشرف و نقش تعیین کننده یی که در جلوگیری از رفتار خطرناک دولت عراق دارد، ما ازشما می خواهیم موضوع اشرف را در اولویت مسائل آمریکا با عراق قرار دهید و اجازه ندهید مالکی دستورات رژیم ایران را علیه ساکنان اشرف اعمال کند.


نامه کمیته بین المللی درجستجوی عدالت به وزیرخارجه آمریکا:

بیش از ۴۰۰۰ پارلمانتر را در کشورهای اروپا و آمریکای شمالی در کمیته بین المللی در جستجوی عدالت در نامه‌یی به وزیرخارجه آمریکا، هیلاری کلینتون، ضمن ابراز نگرانی از اظهارات و تهدیدات نوری مالکی و سفیر رژیم ایران علیه ساکنان اشرف، خواستار اقدامات فوری دولت آمریکا برای مقابله با تلاش رژیم ایران و دولت عراق به منظور به شکست کشاندن راه حل جامعه جهانی برای بحران اشرف شدند و تأکید کردند: جامعه جهانی برای دستیابی به چنین راه حلی تلاش بسیار کرده و ساکنان اشرف و رهبری این کمپ نیز برای تحقق آن از بسیاری از حقوق خود صرفنظر کرده اند. اما رژیم ایران و دولت عراق درتلاش هستند تا کمپ لیبرتی را به زندانی برای ساکنان اشرف تبدیل کنند.
طرح اتهامات دروغین و احکام جعلی علیه ساکنان اشر ازسوی مالکی نخست وزیر عراق در روز ۱۶ژانویه۲۰۱۲ در مصاحبه یی که از العالم تلویزیون عربی رژیم ایران پخش شد و اظهارات سراپادروغ دیروز سفیر رژیم ایران در عراق در ۲۳ژانویه ما را بطور مضاعف دراین باره نگران کرده است.
با توجه به مسئولیت انکار ناپذیر بین المللی و اخلاقی و قانونی ایالات متحده در قبال حفاظت و تضمین حقوق ساکنان اشرف و نقش اساسی و تعیین کننده ای در جلوگیری از رفتار خطرناک دولت عراق دارد، ما ازشما می خواهیم موضوع اشرف را در اولویت مسائل آمریکا با عراق قرار دهید و اجازه ندهید مالکی دستورات رژیم ایران را علیه ساکنان اشرف اعمال کند. به‌طور مشخص از دولت عراق تضمینهای کتبی بگیرید که هیچکس از ساکنان را تا انتقال به کشور ثالث دستگیر نخواهد کرد، زندان سازی در لیبرتی را متوقف خواهد کرد و تضمینهای حداقل و درخواستهای مشروع و قانونی ساکنان اشرف منجمله داشتن فضای کافی در لیبرتی، عدم حضور پلیس در داخل کمپ و انتقال اموال منقولشان را تضمین خواهد کرد. دولت آمریکا تنها طرفی است که هم مسئولیت و هم قدرت انجام این کار را دارد و می تواند سازمان ملل را هم در انجام این ماموریت یاری کند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران