About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon شخصیتها، ژنو و سوئیس را فرامی‌خوانند تا به نفع مخالفان ایرانی در کمپ اشرف دخالت کنند

فراخوان برای حفاظت از ایرانیان اشرف
شخصیتها، ژنو و سوئیس را فرامی‌خوانند تا به نفع مخالفان ایرانی در کمپ اشرف در عراق دخالت کنند.

پارلمانترها، حقوقدانان و شخصیتهای سیاسی بین‌المللی، چهارشنبه سازمان ملل را فراخواندند که اقدامات فوری برای حفاظت از ایرانیان کمپ اشرف در عراق اتخاذ نماید.

چندین نماینده مجلس ملی سوئیس، دولت سوئیس را به دخالت به نفع این ۳۵۰۰تن فراخواندند.


طی یک کنفرانس برگزار شده در ژنو، مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران از ارگانهای سازمان ملل از جمله کمیساریای عالی پناهندگان خواستار اقدامات عملی شد.

کمپ اشرف، واقع در ۸۰ کیلومتری شمال بغداد، حدود ۳۵۰۰تن از مجاهدین خلق را پناه داده است.

روز ۸آوریل امسال درحمله ارتش عراق به کمپ اشرف، ۳۶تن کشته شدند.

خانم رجوی خواستار حضور یک ناظر سازمان ملل ‌متحد در اشرف و بازتأیید استاتوی جمعی پناهندگی سیاسی برای ساکنان اشرف از سوی کمیساریای عالی پناهندگان شد تا که آنها ازحفاظت بین‌المللی برخوردار شوند.

هوارد دین رئیس پیشین حزب دموکرات آمریکا و کاندید ریاست‌جمهوری گفت هیچ «پایه قانونی» برای حفظ مجاهدین در لیست وزارت‌خارجه آمریکا وجود ندارد.

پاتریک کندی، گفت که وضعیت اشرف «یک مسأله مرگ و زندگی است».

کاندیدای سابق انتخابات ریاست‌جمهوری کلمبیا، گروگان سابق اینگرید بتانکور، گفت «در حالی که ۳۵۰۰تن از برادران و خواهرانمان در اشرف در خطر هستند، ما نمی‌توانیم خواب آرام داشته باشیم».

به گزارش خبرگزاری سوئیس، کمیته سوئیسی برای دفاع از اشرف که از اعضای مجلس ملی سوئیس ژان شارل ریل (سوسیالیست از ژنو) اریک ووروز (سوسیالیست از وود) لوک بارتاسا (حزب دموکرات مسیحی از ژنو) وکلا و دیگر شخصیتها تشکیل شده است، دولت سوئیس را فراخواند تا «فعالانه برای حفاظت و احترام به حقوق ساکنان، دخالت نماید».

رئیس مشترک کمیته، نیلس دو داردل، کنفرانس روز چهارشنبه را افتتاح کرد، ریاست این کنفرانس را کریستیان پرگو رئیس مشترک مجلس ملی ژنو برعهده داشت.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران