About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon تحصن ایرانیان آزاده و حامیان اشرف در ژنو وارد پنجمین ماه خود شد

صدوبیست و یکمین روز تحصن بعد از ۴ ماه مستمر تحصن واعتراض در ژنو و چهار ماه ایستادگی در شرایط گرما و سرما و باران و آفتاب سوزان در یک روز آفتابی و گرم آغاز شد و همیهنان همچنان با عزم جزم و اراده های قوی خواهان حفاظت از اشرف توسط سازمان ملل و خواستار برسمیت شناختن حق پناهندگی آنها توسط کمیسیاری عالی پناهندگان شدند.
تحصن با اجرای سرود آغاز شد و در طی تحصن با اجرای راهپیمایی و اجرای آکسیون و شعارهای حمایت از اشرف خواسته های خود را به گوش مقامات رساندند.

در کنار تحصن میز کتاب و نمایشگاه عکس برپا بود و بسیاری از رهگذران با مراجعه به محل آکسیون و امضای بیانیه محکومیت جنایت مالکی و خامنه ای حمایت خود را از اشرف و اشرفیان اعلام کردند .
جوانان حاضر در تحصن به صورت گسترده در میدان ناسیون به امضاگیری پرداخته وضمن توضیح بیانیه حمایت آنها را برای خواسته های متحصنین جلب کردند. طوری که به طورقطع و یقین میتوان گفت که اشرف یک مقوله جهانی شده و تمام دنیا اکنون به مقوله اشرف آگاه شده است. بخصوص بعد از سفر رئیس جمهور برگزیده مقاومت به ژنو وملاقاتها و کنفرانسهای ایشان , مردم ژنو و مردم کشور سوئیس تماما براین موضوع آگاه هستند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران