About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon سپر انسانی مادران کرد صلح در نوار مرزی

در حالی که حضور شمار زیادی از مردم در مرزها به شکل سپر انسانی و به منظور جلوگیری از ادامه حملات ترکیه ادامه دارد، اسد جانان نماینده‌ی حزب صلح و دمکراسی ب.د.پ و شهردار فادیل بدرخان اوغلو نیز به آنها پیوستند.

مادران کرد از جمله اقشاری هستند که در برابر جنگ طلبی حکومت ترکیه ،مصرانه خواستار توقف عملیاتهای نظامی ارتش برای دستیابی به صلح هستند.

با وجود مانع تراشیهای مکرر نظامیان ،شمار زیادی از مادران کرد در حوالی روستای گلیشیم واقع در نوار مرزی خیمه‌هایی بر پا کردند.

گفتنی است که نماینده ب.د.پ اسد جانان و شهردار فادیل بدرخان اوغلو نیز به صفوف سپرهای انسانی ملحق شده‌اند.

شب هنگام مادران صلح به بازگویی چگونگی زندگانی مصیبت وار خود پرداختند.

یکی از این مادران به نام ناجیه ایکه که دو فرزند خود را در مبارزات آزادیخواهی از دست داده، می‌گوید علیرغم قلب جریحه‌دارش، اما امید دستیابی به صلح و آزادی را از دست نداده است.

ناجیه با اشاره به شکست ارتش ترکیه در طول سالیان دراز جنگ یادآور شد، تا رسیدن به هدفش که همانا توقف عملیات نظامی ترکیه است به حضور خود در مرز پایان نخواهد داد.

سایر مادران نیز طی سخنانی متفاوت نگرانی و عدم رضایت خود از ادامه جنگ را بیان داشتند.

همزمان جوانان جولمیرگی نیز با انجام نمایشها و برنامه‌های مختلف رنگ و بوی بیشتری به محفل مادران بخشیدند.

لینک زیر:۱۰۰ کشته در پی حملات‌ ترکیه به "پ.‌ک.ک"/تظاهرات علیه رژیم های ایران و ترکیه
رسانه کردی rojhelat

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران