About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon پنج هزار روز حبس بدون مرخصی یک زندانی سیاسی

والی درودی از زندانیان سیاسی کرد محبوس در زندان مرکزی یزد با تحمل نیمی از حبس خود همچنان محروم از مرخصی است.ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، والی درودی زندانی سیاسی کُرد اهل روستای «چرسانه» از توابع کامیاران در تاریخ ۱۲ خردادماه سال ۷۵ توسط نیروهای سپاه پاسداران در حالی که زخمی بود؛ بازداشت شد. نامبرده علی الرغم تحمل بیش از پنج هزار روز حبس همچنان در زندان یزد بسر می‌برد.
این زندانی سیاسی پس از بازداشت با اصرار اداره اطلاعات کامیاران به زندان «دیزل آباد» کرمانشاه منتقل می‌شود و برای چندین سال در این زندان بسر می‌برد و در تاریخ ۶ آذرماه‌‌ همان سال در دادگاه انقلاب کرمانشاه به اتهام «عضویت در یکی از احزاب کُردی» محاکمه می‌شود و در تاریخ ۹ دی ماه حکم حبس ابد به وی در زندان ابلاغ می‌گردد.

نامبرده بعد از طی چندین سال تحمل حبس در زندان «دیزل آباد» کرمانشاه از این زندان به زندان یزد تبعید می‌شود که به دلیل دوری مسافت زندان یزد با شهر کامیاران خانواده وی امکان ملاقات مداوم را با وی در طول این سال‌ها از دست می‌دهند.
منبع خبر: خبرگزاری هرانا

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران