About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon کمیته امریکایی برای ساکنین کمپ اشرف اظهارات با عناد و بی پایه الیزابت روبین علیه جنبش اصلی اپوزیسیون ایران، مجاهدین خلق و ۳۴۰۰ عضو آن در کمپ اشرف در عراق را محکوم می کند

پی آر نیوزوایر – ۲۴ مرداد در مقاله ای به نام «همه اخباری که برای چاپ به درد نمی خورند» به قلم کمیته امریکایی برای کمپ اشرف نوشت: «کمیته امریکایی برای کمپ اشرف مقاله عناد آمیز نیویورک تایمز را محکوم می کند.
این مقاله در بخش بازبینی و چشم انداز نیویورک تایمز در ۱۴ اوت چاپ شد.
جدیدترین کار در کارزار مسموم تبلیغاتی توسط لابی طرفدار تهران در واشنگتن، این مقاله یک تلاش عاجزانه و البته بی ثمر برای بلوکه کردن حاکمیت قانون و الزامات قانونی برداشتن مجاهدین از لیست سازمانهای تروریست خارجی وزارت خارجه را منعکس می کند.
در زمانی که ساکنین کمپ اشرف با چشم انداز یک کشتار دیگر به دست نوری مالکی مواجهند، خانم روبین برای تهران و وابستگان عراقیش مهمات تهیه کرده که مجددا حمله کنند و عزیزانمان را در آنجا بکشند.
برای کسی که به اعتراف خودش چند ساعت را در اوایل سال ۲۰۰۳ در کمپ اشرف گذرانده، و تصمیم گرفته که از عوامل بدنام وزارت امنیت و اطلاعات تهران بعنوان منابعش استفاده کند، اشک تمساح ریختن روبین برای ساکنین کمپ اشرف با توجه به غیبت فقط یک انتقاد چه برسد به محکوم کردن دو حمله مرگبار به ساکنین بی دفاع در جولای ۲۰۰۹ و آوریل ۲۰۱۱ که سناتور جان کری رییس کمیته خارجی سنا آن را کشتار توصیف کرد بنظر مزورانه می آید.
با تکرار مجموعه دروغها و اظهارات ساخت تهران، روبین آنچه را توسط بالاترین دادگاهها در انگلستان، اتحادیه اروپا و فرانسه مکررا غلط نامیده شده را قرقره می کند. مهمتر از این، افسران نظامی امریکا که مجموعا سالها در کمپ اشرف با اعضای مجاهدین گذرانده اند در کنگره امریکا برای رد این اظهارات بی پایه شهادت داده اند.
قبل از مقاله ۱۴ آگوست روبین سه هفته قبلش یک مقاله ضربه زننده دیگر در نیویورک تایمز آمده بود که رهبری و اعضای کمپ اشرف را شیطانی توصیف می کرد. (آن مقاله) عزیزان ما را بخاطر تسلیم نشدن در برابر طرح جابجایی به کمپهای بازداشتگاه دورافتاده در عراق – آنطور که یک مقام سفارت امریکا اصرار می کند – محکوم کرد که معادل دادن اجازه قتل به مالکی است. اعضای کنگره امریکا و هزاران همتای اروپایی آنها و همینطورسازمانهای بین المللی حقوق بشری قاطعانه این پیشنهاد را محکوم کرده اند.

با نقض اصول و استانداردهای اولیه ژورنالیستی و حرفه ای، نویسنده آن مقاله، تیم آرانگو، در یک جلسه حساس و محرمانه درباره آینده کمپ اشرف نشست و به غلط خود را بعنوان یک کارمند سفارت معرفی کرد. بجای انتشار حتی یکی از نامه های متعدد به سردبیر توسط وکلای مجاهدین، اعضای خانواده کمپ اشرف و ایرانی امریکایی ها، سردبیران نیویورک تایمز مقاله روبین را بدون اینکه به خود زحمت حقیقت یابی و چک منبع مقاله را بدهند چاپ کردند.
این روش غیر اخلاقی و غیر اصولی توسط روزنامه ای که شعارش "همه اخباری که برای چاپ مناسب است" می باشد تنها راه را برای یک کشتار دیگر در کمپ اشرف هموار می کند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران