About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon نامه ۴۲ نماینده کنگره آمریکا به دبیرکل ملل متحد

برای حفاظت از اشرف-لغو ضرب الاجل خودسرانه مالکی-ما از شما میخواهیم فورا مداخله کنید،مقرکمیساریای عالی پناهندگان،و کمیساریای عالی حقوق بشر را دراشرف برپا کنید

دبیرکل محترم،
آقای بان کی مون،


ما توجه شما را به وضعیت حساس افراد مستقر در کمپ اشرف درعراق جلب میکنیم. همانطور که در جریان هستید، کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان، شمار بسیار زیادی تقاضانامه های پناهندگی از ساکنان کمپ اشرف، محل استقرار ۳۴۰۰ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران، دریافت کرده وطبق قوانین بین المللی، ساکنان اشرف باید از حفاظتهای بنیادین امنیت و سلامت ، شامل حفاظت از هرگونه اخراج یا جابجایی به مکانی که ممکن است جانشان در خطر باشد، برخوردار باشند. اما دولت عراق بجای حفاظت از آنها ، دولت کمپ اشرف را به طور مکرر مورد هجوم و تعرض مرگبار و اذیت و آزار قرار داده است.
بنابراین ما خیلی نگران هستیم که در صورت عدم واکنش فوری سازمان ملل، جنایت بزرگتری اتفاق بیفتد. دولت عراق یک ضرب‌الاجل خودسرانه تا ۳۱ دسامبر-۲۰۱۱برای بستن کمپ اشرف در نظر گرفته است، درحالیکه کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگی قبلا گفته است که این زمان برای طی کردن پروسه رسیدگی به تقاضا نامه های پناهندگی کافی نیست. دولت عراق فورا باید ضرب الاجل را به تعویق بیندازد.
از این رو، ما از شما مصرانه میخواهیم فورا مداخله کنید و مقر کمیساریای عالی پناهندگی سازمان ملل و کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل را دراشرف برپا کنید تا در همکاری با بخش ویژه سازمان ملل درعراق به طور تمام وقت با تیم نظارت در کمپ اشرف، کار کند.
این، میتواند برای رسیدگی به پرونده پناهندگی و پروسه آن محیطی امن و مناسب و منظم ایجاد کند تا روند انتقال به کشورثالث بتواند صورت بگیرد.آمادگی و مدیریت شما برای کمپ اشرف بسیار حیاتی است تا با جلوگیری از خونریزی ، مأموریت بخوبی انجام شود.
با نهایت تشکر و تقدیم احترام

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران