About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon بر اساس گزارش یوکیو آمانو دبیرکل این آژانس ایران اقدام به طراحی نوعی سلاح اتمی و آزمایش مواد منفجره کرده است

گزارش تاکید می کند این کشور اقدام به آزمایس مواد منفجره بسیار قوی کرده و این نشانه این است که ایران برای تولید اسلحه اتمی گام برداشته است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرده است گزارش خود را بر اساس اطلاعاتی که از " منابع مطمان " در ایران کسب کرده تهیه کرده است.

این گزارش تاکید می کند جمهوری اسلامی ایران به سایت فردو در نزدیکی قم مواد اتمی منتقل کرده است تا در فرآیند غنی سازی از آن استفاده کند.

آژانس از تلاش ایران برای تولید سلاح اتمی به شدت اظهارنگرانی کرده است.

گزارشی که آقای آمانو در اختیا 35 عضو شورای حکام قرار داده است محرمانه است اما لحظاتی پس از ارائه به اعضا در خبرگزاری های مختلف منتشر شد.

روسیه همزمان با انتشار بخش هایی از این گزارش اعلام کرد این اقدام نشانه این است که برخی کشورهای به دنبال شکست تلاش های دیپلماتیک برای حل بحران اتمی ایران هستند.

پیش از این مقامات اسرائیل از احتمال اقدام نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران سخن گفته بودند اما برخی همپیمانان آن از جمله آمریکا و فرانسه اقدام نظامی علیه این کشور را در مرحله کنونی بعید اعلام کرده اند.

همزمان ایران ضمن تکذیب تلاش برای ساخت بمب اتمی از هر گونه اقدام نظامی علیه تاسیسات خود هشدار داده است.

احمد وحید وزیر دفاع ایران گفته است: "هرگونه ماجراجویی و اقدام خصمانه علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع، سریع و‌ كوبنده نیروهای مسلح ‌كشورمان روبه‌رو خواهد شد."

خبرگزاری دولتی ایران نیز گزارش جدید آمانو را تكرار ادعاهای آمریكا و اسرائیل توصیف کرده است.

گزارشی که آژانس بین المللی انرژی اتمی در اختیار شورای حکام قرار داده است قرار است در نشست بعدی شورای حكام در 17 و 18 نوامبر سال جاری در مقر آژانس در وین بررسی شود.

العربیه


سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران