About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon مریم رجوی: تحریمها ضروریست اما جواب بمب اتمی نیست

گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی جای تردیدی درباره پروژه مخفیانه رژیم ملایان برای تولید سلاح اتمی و صحت دو دهه افشاگریهای مقاومت ایران در این خصوص، باقی نگذاشت.
شوک ناشی از مفاد گزارش آژانس، جامعه بین‌المللی را به فکر انداخته است که چگونه و با کدام گزینه یی میتوان صلح و امنیت بین المللی را در قبال بمب اتمی در دست رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه، تأمین و تضمین کرد.
خامنه ای که از عواقب انتشار گزارش آژانس وحشتزده و نگران است در دانشگاه افسری رژیم آشکارا به تهدید تروریستی علیه آمریکا و هم پیمانانش روی آورد و گفت پاسخ رژیم نسبت به هر تهدید و تعرضی «پاسخی خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد». خامنه ای پیشدستانه هرکسی را که فکر ضربه زدن به آخوندهای اتمی «در مخیله اش خطور کند» تهدید کرد که «باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشتهای پولادین کند».
خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، درباره گزینه های مختلفی که برای خنثی کردن تهدید اتمی ملایان مورد بحث قرار دارد، اعلام کرد: نه فقط به خاطر مردم ایران بلکه به خاطر بشریت و صلح و امنیت در خاورمیانه، هشدار می‌دهم که تحریمها در مورد این رژیم ضروریست اما جواب بمب اتمی نیست. جواب، در «راه حل سوم» و سرنگونی فاشیسم دینی و از میان برداشتن مراکز اتمی و تروریستی آن است. از این رو تأکید می‌کنم تنها راه جلوگیری از دستیابی دیکتاتوری تروریستی حاکم بر ایران به بمب اتمی و تنها راه تضمین صلح و امنیت بین المللی، تغییر این رژیم و استقبال از یک ایران دموکراتیک و غیر اتمی است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۰ آبان۱۳۹۰ (۱۱نوامبر۲۰۱۱)

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران