About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon انفجار زاغه مهمات ملارد نتیجه تست ناموفق موشک بود

شماری از خبرگزاری های ایران در خبری به نقل از اسماعیل کوثری فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول الله سپاه تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نقل کردند که عامل انفجار زاغه مهمات شهر ملارد تست ناموفق موشک بوده است.

منابع رسمی ایران اعلام کردند که انفجار روز شنبه گذشته در پادگان سپاه در بيدگنه شهر ملارد در 45 کيلومتری تهران در حین انتقال مهمات رخ داد. شدت انفجار به اندازه ای بود که نه تنها مناطق اطراف محل انفجار، ساکنان تهران نیز صدای آن را شنیدند و لرزش زمین را حس کردند.

حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درباره این انفجار گفته است که "اين حادثه و انفجار اخير هيچ ربطی به اسرائيل و آمريکا ندارد جز اينکه محصول تحقيقاتی که می تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و رژيم غاصب باشد تنها توليد آن برای دو هفته به تاخير و تعويق افتاده است."

پیشتر برخی منابع خبری غربی از احتمال دست داشتن اسرائیل در انفجار خبر داده بودند. یک منبع مطلع در گفت و گو با "العربیه.نت" هم از نشانه هایی مبنی بر خرابکاری بودن حادثه ملارد سخن گفت. محمد باقر قالیباف شهردار تهران در یادداشتی به طور ضمنی به دست داشتن عوامل خارجی در انفجار در شهر ملارد اعتراف کرد.

برپایه اطلاعیه سپاه که روز یکشنبه منتشر شد،حسن تهرانی مقدم مسئول سازمان خودکفايی و تحقيقات صنعتی سپاه بوده است. وی همچنين بنيانگذار "توپخانه و موشکی سپاه" در جريان جنگ هشت ساله ايران و عراق معرفی شده است.

اکنون اسماعیل کوثری که هم رزم تهرانی مقدم در دوره جنگ به شمار می آید گفته است که تهرانی پدر موشکی جمهوری اسلامی بود و در تست ناموفق موشک کشته شد.
العربیه

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران