About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon انفجار در یکی از زاغه‌های مهمات سپاه

رسانه حکومتی ایلنا۲۱آبان:سگ‌های زنده یاب به محل انفجار اعزام شدند/ آلیا:تلفات جانی نداشته‌ایم!

سگ‌های زنده یاب همراه با تجهیزات امدادی به محل انفجار اعزام شدند/ کمیته بحران برای رسیدگی به علت حادثه تشکیل شد/ هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی ابعاد مختلف این انفجار را بررسی می‌کند/گفته می‌شود بیش از ۴۰ نفر کشته شده‌اند.
به گزارش رسانه حکومتی ایلنا۲۱آبان: اخبار غیر رسمی از حادثه انفجار امروز حاکیست بیش از ۴۰ نفر در این حادثه کشته شده‌اند اما هنوز برآورد دقیقی از تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز مهمات یک پادگان نظامی در روستای "بیدگنه" از توابع شهرستان ملارد در استان البرز منفجر شد.
نماینده رژیم در شهریار، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران و مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری این خبر را تایید کردند.
کمیته بحران برای رسیدگی به علت‌های این حادثه تشکیل شده است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران نیز خبر انفجار جایگاه CNGرا تکذیب کرده است.
انفجار در یکی از زاغه‌های مهمات سپاه بوده است بر اساس اطلاعیه سپاه پاسداران، انفجار در یکی از زاغه‌های مهمات متعلق به سپاه بوده است.
به گزارش روابط عمومی کل سپاه، مقارن ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه‌های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.
اعزام آمبولانس‌ها به محل حادثه مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت به خبرنگار ایلنا گفت: «از همه دانشگاه‌ها آمبولانس به مقصد شهر قدس اعزام شده‌است.»
به گزارش رسانه حکومتی ایلنا: این مقام مسئول در مورد تعداد آمبولانس‌های اعزام شده گفت:«آمبولانس‌های اعزام شده از همه دانشگاه‌های استان تهران و البرز اعزام شده‌است ولی تعداد آن هنوز مشخص نیست.»
او ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه را منوط به قطعیت اطلاع از حادثه کرد و به خبرنگار ایلنا گفت:«هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داده‌است. تعداد آمبولانس‌ها با توجه به تعداد مصدومین افزایش می‌یابد.»
همچنین به گفته مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر، تیم‌های امدادی به محل حادثه انفجار زاغه مهمات در روستای بیدگنه اعزام شده‌اند اما تاکنون به علت ترافیک شدید در منطقه تاکنون نتوانسته اند به محل حادثه برسند.
تمامی تیم های امدادی استان البرز به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.
به گفته مدیر روابط عمومی هلال احمر کشور سه تیم سگ‌های زنده یاب همراه با تجهیزات امدادی و سه دستگاه آمبولانس و گروه‌های امدادی به محل انفجار اعزام شده‌اند.
نماینده مجلس رژیم-فاطمه آلیا: تلفات جانی به بار نیامده است!
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، این انفجار تلفات جانی نداشته است.
"فاطمه آلیا" در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: «طبق جزئیاتی که به ما اعلام شده است، انفجار در کارخانه‌ای نزدیکی کرج، انفجار در یک پادگان نظامی و همچنین انفجار در یک پمپ گاز سی ان جی، سه روایتی است که درخصوص انفجار امروز وجود دارد.»
وی تاکید کرد: «هم اکنون افراد مسئول درحال بررسی طبیعی یا غیر طبیعی بودن این حادثه هستند.»
نماینده تهران در مجلس هشتم درخصوص برنامه کمیسیون امنیت ملی در این زمینه گفت: «امروز برنامه‌ای برای بررسی این حادثه نداریم، اما فردا صبح با تشکیل جلسه هیئات رئیسه کمیسیون ابعاد مختلف این انفجار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت لزوم از افراد مسئول برای پاسخگویی در این زمینه دعوت خواهیم کرد.»

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران