About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon ممانعت از ورود ذغال و هیزم به اشرف

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت در مورد تشدید محاصره اشرف مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت:

تلویزیون الرافدین: «سازمان مجاهدین خلق ایران، دولت نوری مالکی را متهم کرد که با توجه به شروع فصل زمستان مانع وارد کردن ذغال و هیزم برای ساکنان قرارگاه اشرف شده و هم‌چنین مانع وارد کردن فراورده‌های نفتی می‌شود.
بعد از این‌که بیش از 9ماه است که نیروهای مالکی مانع ورود نفت و بنزین برای کمپ شده‌اند، ساکنان کمپ اشرف به خرید این مواد پناه آورده‌اند. سازمان مجاهدین گفت: اقدامهای دولت عراق یک محاصره غیرانسانی و نقض آشکار حقوق‌بشر و معاهدات بین‌المللی محسوب می‌شود که عراق آن را امضا کرده است. این سازمان شورای امنیت، سازمان ملل، دولت آمریکا و اتحادیه اروپا را به اقدام فوری برای پایان‌دادن به این محاصره فراخواند».

تلویزیون البابلیه: «مجاهدین خلق دولت عراق را متهم کردند که یک محاصره غیرانسانی را بر ساکنان اشرف تحمیل کرده است».

تلویزیون السومریه: «سازمان خلق دولت عراق را به اعمال محاصره غیرانسانی علیه ساکنان اشرف متهم نمود».

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران