About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon رژیم ایران از طریق عراق سوخت تانک های سوریه را تأمین می کند

دیده بان حقوق بشر سوریه روز جمعه 18-11-2011 اعلام کرد در پی تظاهرات ضد دولتی مخالفان بشار اسد که با شعار " جمعه اخراج سفیران " برگزار شد ، تاکنون 16نفر از جمله یک کودک به ضرب گلوله نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش قربانیان سوری به ترتیب از حومه های دمشق ، حمص ، حما و درعا بوده اند.

فعالان سوریه در طی دو روز گذشته مردم این کشور را برای شرکت در تظاهرات " جمعه اخراج سفیران" فراخوانده بودند.

فعالان سوری از کشورهای جهان خواسته اند برای اعمال فشار بیشتر بر رژیم بشار اسد سفیران سوریه را از کشورهای خود اخراج کنند.

از سوی دیگر در پی فشار های اقتصادی اعمال شده بر رژیم سوریه این کشور با کمبود شدید سوخت از جمله بنزین و گازوئیل روبرو شده است.

محمد کرکوتی فعال سیاسی و کارشناس اقتصادی سوریه در گفتگو با تلویزیون العربیه تصریح کرد که کمبود بنزین و گازوئیل در سوریه به یک بحران تبدیل شده است.

وی دلیل این امر را جابه جایی زیاد تانک های سوریه در پی ادامه اعتراضات و گسترش آن می داند.

اما فعالان سوری می گویند که ایران از طریق عراق با ارسال كاميون های حامل بنزین و گازوییل ، کمبود سوخت تانک های ارتش سوریه را تأمین می کند.

ارتش سوریه نزدیک به 5 هزار تانک دارد و بنا به گفته مخالفان برای سرکوب معترضان از نقطه ای به نقطه ای دیگر در حال جابجایی هستند .

در همین حال خبرنگار العربیه در رباط پایتخت مراکش لحظاتی پیش گزارش داد که وزارت خارجه دمشق با اجرای طرح پیشنهادی اتحادیه عرب و ورود ناظران موافقت کرده است.

وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحاديه عرب روز چهارشنبه گذشته به دولت سوريه سه روز مهلت دادند تا طرح پيشنهادی اين اتحاديه را برای توقف خونريزی وسرکوب در اين کشور اجرا کند.

اعضای اتحادیه عرب باتعیین یک ضرب الاجل سه روزه از دولت بشار اسد خواستند سرکوب معترضان را متوقف کند و به ناظران اتحادیه عرب که برای حمایت از غیرنظامیان به این کشورفرستاده می شوند اجازه ورود بدهد
العربیه

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران