About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon بیانیه نماینده ویژه دبیرکل به دولت عراق درباره موقعیت کمپ اشرف

جلسه سئوال و جواب با مطبوعات بغداد- ۳ نوامبر ۲۰۱۱

اشرف، یک مسأله و نگرانی عمده برای جامعه بین المللی است در سطح بین المللی این یک مسأله بسیار مهم است.

ما ۳۳۰۰ ساکن کمپ اشرف را ۳۳۰۰پرونده جداگانه حقوق بشری میدانیم، ۳۳۰۰مرد و زن و چند کودک که حق دارند
بر اساس استاندارهای حقوق بشری بین المللی با آنها برخورد شود

بسیار مهم است که ما همگی راه حلی را بدست آوریم که عاری از خشونت باشد. ملل متحد در اینجا با تمامی منابع خود
و روند کمیساریای عالی پناهندگان آماده ارائه کمک است

مسئولیت تمام عیار دولت عراق است تا یک راهحل صلحآمیز فراهم کند. ساکنین اشرف قصد دارند به کشورهای دیگر بروند
این برعهده کشورهای ثالث است که آنها را در سرزمین خود قبول کنند

این کار وقت میخواهد، این کار فضا میخواهدمن بسیار مایلم که بلافاصله بعد از عید قربان وارد یک پروسه عملی بشوم
وضعیت نه برای ساکنان کمپ اشرف،نه برای دولت عراق، نه برای جامعه بین المللی رضایتبخش نیست، این تماما مسئولیت دولت عراق، حاکمیت عراق است.
این وظیفه من است که از جانب سازمان ملل و از جانب کمیساریای پناهندگی ،پیشنهاد کمک بدهم تا وضعیت به پیش برود

سایت همبستگی ملی

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران