About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon بازرسان سازمان ملل گفتند نیروهای امنیتی سوریه مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند

بازرسان تعیین شده توسط سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفتند، ارتش و نیروهای امنیتی سوریه در سرکوب وحشیانه خود علیه معترضان مرتکب جنایت علیه بشریت شده‌اند.
طبق اسناد گردآوری شده توسط کمیسیون مستقل تحقیق در مورد سوریه، نیروهای دولتی تظاهر‌کنندگان را از هنگام شروع اعتراضها در ماه مارس امسال کشته‌ و مورد تجاوز و شکنجه قرار داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه۷آذر، این هیأت با ۲۲۳ قربانی و شاهد، از جمله جداشدگان از نیروهای امنیتی مصاحبه کرد. این افراد درمورد فرامین شلیک با هدف کشتن تظاهر‌کنندگان و شکنجه کودکان تا حد مرگ صحبت کردند.
هیأت بازرسان ملل متحد با ابراز نگرانی از اینکه جنایت بیشتری در اماکن مختلف سوریه صورت گرفته، تاکید کرد، ”ابعاد و روند دائمی حملات توسط نیروهای نظامی و امنیتی علیه غیرنظامیان و مناطق غیرنظامی و نابودی گسترده املاک تنها با تأیید یا همدستی دولت ممکن است
هیئت بازرسان ملل متحد دولت بشار اسد را به ”پایان دادن فوری به نقض فاحش حقوق‌بشر“فراخواند.
این گزارش هم‌چنین میگوید ارتش آزادی سوریه مسئولیت حملات مسلحانه علیه نیروهای نظامی و امنیتی را برعهده گرفته است.
این هیأت با سازمانهای منطقه‌یی، از جمله سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب ملاقات کرده و اسناد را از پایان ماه سپتامبر تا نیمه نوامبر گردآوری نمود، ولی مجاز به ادامه کار در داخل سوریه نگردید.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران