About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon عبدالحلیم خدام : به بن بست رسیدن راه های مسالمت آمیز؛ زمان مبارزه مسلحانه فرا رسیده است

عبدالحلیم خدام معاون سابق رئیس جمهوری سوریه در پاریس ضمن خبر ایجاد و تشکیل کمیته ملی پشتیبانی از انقلاب سوریه از قدرت های غربی خواسته تا به منظور سرنگونی رژِیم بشار اسد، همانند لیبی، در حمایت از قیام مردمی اقدام به مداخله نظامی در سوریه نمایند. وی همچنین گفته که راه های مسالمت آمیز برای تغییر حاکمیت سیاسی در سوریه به بن بست رسیده و هنگام آن فرا رسیده که مردم علیه رژیم حاکم بر این کشور دست به اسلحه ببرند.
علیرغم پذیرش طرح اتحادیه عرب بوسیله سوریه برای توقف کامل خشونت ها و آزادی دستگیر شدگان، تشدید سرکوب ها و حشونت ها کماکان در سوریه ادامه دارد.
بر اساس گزارش کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از روز یکشنبه گذشته تا کنون بیش از 60 تن از مخالفان بوسیله نیروهای امنیتی رژیم حاکم بر این کشور کشته شده اند.
پس از خشونت ها ی روز یکشنبه که منجر به کشته شدن حداقل 19 تن از تظاهر کنندگان گردید، اتحادیه عرب طی بیانیه ای رژیم بشار اسد را متهم به عدم رعایت تعهداتی نمود که در روز چهارشنبه گذشته، به هنگام اجلاس اتحادیه عرب پذیرفته بود. برای بحث و گفتگو و اتخاذ تصمیمات جدید در باره روند رویداد ها در سوریه، اتحادیه عرب تصمیم گرفت که در روز شنبه آینده، 12 نوامبر گردهم آیی جدیدی داشته باشد.
در چنین شرایطی و به منظور حفاظت جان مردم غیر نظامی در برابر سرکوب ها و خشونت های رژیم بشار اسد، شورای ملی سوریه ارگان رسمی اپوزیسیون این کشور دیروز تقاضای حمایت بین المللی به منظور خفاظت جان مردم غیر نظامی سوریه را کرده است.
در همین حال عبدالحلیم خدام معاون سابق رئیس جمهوری سوریه در پاریس ضمن خبر ایجاد و تشکیل کمیته ملی پشتیبانی از انقلاب سوریه متشکل از 60 تن از چهره های اپوزیسیون در تبعید، صریحاً از قدرت های غربی خواسته است تا به منظور سرنگونی رژِیم بشار اسد، همانند لیبی، در حمایت از قیام مردمی اقدام به مداخله نظامی در سوریه نمایند.در این باره عبدالحلیم خدام گفته که بحران در سوریه یک بحران داخلی نبوده و ابعادی بسیار وسیع تر از بحران داخلی دارد و جامعه جهانی با ملاحظه این موضوع باید در سوریه دخالت نماید.
دومین مرد نیرومند سابق سوریه همچنین گفته که راه های مسالمت آمیز برای تغییر حاکمیت سیاسی در سوریه به بن بست رسیده و هنگام آن فرا رسیده که مردم علیه رژیم حاکم بر این کشور دست به اسلحه ببرند.وی از نیروهای مسلح سوریه خواسته است که مسئولیت ملی و میهنی خود را در شرکت برای سرنگونی رژیم بشار اسد بر عهده بگیرند.

دانشجو نیوز

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران