About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon خانم رجوی توطئه ترور رئیس مجلس عراق را محکوم می‌کند

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، توطئه ترور آقای اسامه نجیفی، رئیس مجلس عراق را، که منجر به مجروح شدن شماری از نمایندگان و شهروندان عراقی شد، قویأ محکوم کرد و برای مجروحان این حادثه تروریستی آرزوی بهبود عاجل کرد.


روز سه شنبه ۸ آذرماه دفتر رئیس مجلس عراق آقای اسامه نجیفی اعلام کرد انفجاری که در داخل منطقه سبز اتفاق افتاد یک انفجار انتحاری و تلاشی برای ترور شخص النجیفی بود.
خانم رجوی افزود: همزمان با خروج نیروهای آمریکایی، خامنه ای که سیاست اعلام شده اش پرکردن خلأ آمریکا در عراق است، نیروی تروریستی قدس را موظف کرده است تا مزدوران و عواملش در دولت عراق از یک سو چهره‌های ملی عراقی را که مخالف سلطه شوم رژیم آخوندی بر میهنشان هستند، حذف کند و در عین حال به مخاصمات فرقه گرایانه دامن بزند.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، خواستار یک تحقیق گسترده بین المللی درباره انفجارها و عملیات تروریستی روزهای اخیر در عراق به ویژه توطئه شکست خورده ترور رئیس مجلس این کشور و افشای نقش حاکمان تهران و عوامل آن در دولت عراق شد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۹آذر۱۳۹۰ (۳۰نوامبر۲۰۱۱)


سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران