About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon رضا انتصاری، خبرنگار و عکاس خبری در بند ۲۰۹ زندان اوین

رضا انتصاری، خبرنگار و عکاس خبری علی رغم پایان بازجویی ها و تحقیقات اولیه ، همچنان در بند ۲۰۹ زندان اوین نگهداری میشود.‏

یک منبع نزدیک به اين پرونده گفت: بازپرس پرونده قرار بازداشت موقت را به قرار وثیقه تبدیل کرده است. اما آقای انتصاری علی رغم اینکه بازجویی هایش هم تمام شده است ، به دلیل عدم توانایی تودیع وثیقه ۵۰ میلیون تومانی، همچنان در بازداشت موقت و در بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین نگهداری میشود.
این فرد که نخواست نامش فاش شود افزود: با توجه به اینکه آقای انتصاری یک خبرنگار معمولی میباشد و بدیهی است که توانایی تامین وثیقه را ندارد، از قاضی میخواهیم که قرار وثیقه را به قرار کفالت تبدیل کند تا وی آزاد شود.”‏
رضا انتصاری عکاس خبری و دانشجوی سابق رشته عکاسی دانشکده خبر که به صورت مستقل به عکاسی خبری مشغول است ،هفته اول شهریور همراه تعدادی از دراویش اهل حق بازداشت و به بازداشتگاه ۲۰۹ زندان اوین متعلق به وزارت اطلاعات، منتقل شد.‏

كمپين بين المللي حقوق بشر در ايران

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران