About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon دویست و هفتمین روز تحصن ژنو

دویست و هفتمین روز تحصن ژنو: بنر بسیار بزرگی که جلوی تحصن ایرانیان و حامیان اشرفیان نصب شده نشان از اراده متحصنینی است که در گرفتن خواسته هایشان بسیار جدی هستند: اگر ۲۰۷ روز دیگر طول بکشد ما به تحصن و کارزار خود ادامه میدهیم.
متحصنین دویست وهفتمین روز تحصن خود را مقابل سازمان ملل برگزار کردند. ابتدا در میدان ناسیون و سپس مقابل کمیساریای عالی پناهندگی مستقر شدند و تا ساعاتی نیز در این محل به کارزار خود برای حفاظت از اشرفیان ادامه دادند .
کوبنده همچون طوفان بر میخروشیم, سکوت و توطئه را بشکنید این فریادهای ما ایرانیان است که بپاخاسته ایم , صدای ما را بشنوید . ما شکنجه فرزندان رشیدمان در اشرف را محکوم میکنیم , در اینجا ۲۰۷ روز است که ایستاده ایم تا دست توطئه گران را از سمبل مقاومتمان کوتاه کنیم.
ما اینجا ایستاده ایم و به مالکی اجازه نمیدهیم که به عمل جنایتکارانه اش ادامه دهد , اگر شده که روزها و شبهای بس بیشتری را در خیابان بسر ببریم تا نفر به نفر را نسبت به این جنایت آگاه کنیم و به یاری بطلبیم کوتاه نخواهیم آمد. ما از حق اشرفیان که همانا حق آزادی فرد فرد خودمان و مردممان است دفاع میکنیم و سرسوزنی کوتاهی نخواهیم کرد.
سکوت توطئه را بشکنید
بی عملی برای اشرف نه نه
حفاظت برای اشرف بله بله
متحصنین از ساعت ۱۴تا ۱۶ نیز در مقابل کمیساریای حقوق بشر تجمع کردند و شعار و درخواستهایشان را فریاد کردند .
در طول مدت آکسیون شهروندان ژنو و همچنین کارمندان سازمان ملل متحد با مراجعه به میز کتاب در محل آکسیون خواستار اطلاعات بیشتری در مورد اشرف شدند و ضمن حمایت خود از خواسته های متحصنین و اشرفیان, انتشارات مقاومت را با خودشان میبردند و خواهان رابطه یبیشتری با مقاومت شدند.امروز همچنین گروههایی از جوانان شرکت کننده در تحصن درخیابانهای شهر ژنو با اجرای آکت و راهپیمایی توآم با کار افشاگرانه و تبلیغی افکار عمومی و فعالان حقوق بشر را به موضوع اشرف جلب کردند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران