About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon انتقال تعدادی از زندانیان قزلحصار-کرج به انفرادی جهت اجرای حکم اعدام

 هفده نفر از زندانیان را که اکثر آنها بیش از۱۰سال سابقه زندان دارند ودر زندان بودند ازیک هفته قبل با پاپوش درست کردن واتهامات جدید مثل شورش در زندان و یا قصد ایجاد شورش در زندان ، به سلولهای انفرادی منتقل کرده اند و آنها را تهدید به اجرای حکم اعدام کرده اند.
زندانیانی   مثل داریوش شیراززاده وکیومرث فلاح سابقه زندان ۱۵ سال دارند ودراین مدت زیرحکم اعدام بودند ولی اخیرا با پاپوش درست کردن توسط دژخیمان میخواهند ۱۷ نفر از زندانیان را اعدام کنند.
همچنین، اخیرا در زندان قزلحصار کرج جابجایی های گسترده ای در داخل زندان برای کنترل هرچه بیشتر زندانیان انجام شده است به نظر میرسد قصد ایجاد ترس و وحشت دربین زندانیان دارند تا مانع اعتراض آنها بشوند.
ازجمله کمال شوکتی و ابراهیم دارابی که ۱۴ سال در زندان می باشند به زندان گوهردشت کرج منتقل کرده اند. به این زندانیان حکم اعدام ازقبل ابلاغ شده بود.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران