About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon ۲۰۰روز پایداری ، ۲۰۰ روز استواری واستقامت بر سر پیمان با اشرفیان قهرمان

در دویستمین روز تحصن، خانواده های اشرفیان ، ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت ایران در شهر ژنو با فریادهای خود از سازمان ملل متحد و نهادهای مختلف زیرمجموعه آن خواستند تا حفاظت شهر اشرف را بر عهده گرفته و دولت مالکی را مجبور نمایند تا ضرب الاجل پایان سال ۲۰۱۱ را لغو کند.
سه شنبه ۱۷ آبان برابر با ۸ نوامبر، ایرانیان شریف و سایر هواداران مقاومت ایران با حضور در میدان ملل ( ناسیون ) شهر ژنو صدای خود را به گوش جهانیان رسانده و خواستار برقراری امنیت کامل و حفاظت فوری ساکنین اشرف شدند.
در صحنه تحصن پلاکاردهایی که در دست محصنین به چشم میخورد علامت استپ است که با رنگ قرمز آن خواسته محصنین را برجسته میکند . روی این دستها نوشته شده متوقف کنید کشتار را در اشرف . همینطور انعکاس آن در روزنامه تریبون دوژنو که نماد یک پلاکارد است و خواسته های متحصنین را بخوبی بازگو میکند.
در این روز، متحصنین در جلوی مقر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان از کمیسر عالی پناهندگان – درخواست کردند که دولت عراق را مجبور به لغو اولتیماتوم جنایت بارش کرده و پروسه پناهندگی اشرفیان را تسریع بخشد. سپس بعدازظهر، حامیان خستگی ناپذیر اشرف در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل فریادهای اعتراض خود را به گوش مقامات سازمان ملل و عابرین و گردشگران رساندند.
در حاشیه این مراسم، باید به توجه حضور فراوان گردشگران در میدان ناسیون ژنو نسبت به موضوع اشرف اشاره کرد.
به دلیل آنکه بنای « صندلی شکسته » واقع در مرکز میدان ملت (ناسیون) که مجاور مقر متحصنین است، محل تجمع توریستهای بازدید کننده از این اثر هنری است، لذا اینان نسبت به شعارها و فعالیتهای حامیان اشرف کنجکاو میشوند. در این میان نه تنها پرسشهای آنان توسط متحصنین پاسخ داده شده و مسئله اشرف به طور کامل برایشان طرح میگردد، بلکه ماهیت رژیم پلید حاکم بر ایران و فعالیتهای ضدبشری آن افشا میگردد.
همگان بر این باورند که حقوق انسانی اشرفیان باید پاس داشته شود و دولت عراق موظف است علاوه بر لغو ضرب الاجل، برای اعطای پناهندگی به ساکنین اشرف با نهادهای ذیربط همکاری کامل نماید.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران