About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon سراسیمگی خامنه ای از گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و تهدید به جنگ افروزی و تروریسم

سراسیمگی خامنه ای از گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و تهدید به جنگ افروزی و تروریسم-ولی فقیه ارتجاع سراسیمه از گزارش بی سابقه آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره جزئیات پنهانکاریها و ابعاد نظامی و تسلیحاتی برنامه اتمی دیکتاتوری آخوندی، به تهدید های تروریستی و جنگ افروزانه روی آورد .

به گزارش تلویزیون رژیم (۱۹آبان ) خامنه ای که در جمع نظامیان حکومت آخوندی سخنرانی می کرد، بر آمادگی دفاعی نظام برای محفوظ ماندن از آسیبها تاکید نمود و اضافه کرد متأسفانه هنوز ارتباط میان کشورها بر اساس تکیه بر قدرت سرنیزه و اسلحه تعیین می‌شود» .
ولی فقیه رژیم با اشاره به اظهارات شدید الحن بین المللی پیرامون ضرورت مقابله با تلاش فاشیسم مذهبی برای دستیابی به سلاح اتمی گفت:

خامنه‌ای: ”بدانند هم آمریکا بداند، هم دست نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش، رژیم صهیونیستی در این منطقه بداند، پاسخ ملت ایران، به هرگونه تعرضی، هرگونه تجاوزی، بلکه هرگونه تهدیدی، پاسخی خواهد بود که از درون اونها رو از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد ”.
”ما ملتی هستیم که هرگونه تجاوز را، بلکه هرگونه تهدید را با استواری، با قدرت کامل پاسخ خواهیم داد. ما ملتی نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرتهای پوشالی مادی که از درون کرم خورده و موریان خورده‌اند، ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند. ما در مقابل تهدید، تهدید می‌کنیم. هر کسی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلیهای محکم و مشتهای پولادین کند. از سوی ملت مقتدر ایران، از سوی نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران