About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon تریبون دو ژنو چاپ سوئیس ۱۰نوامبر ۲۰۱۱(۱۹آبان۱۳۹۰) فراخوان به ناوی پیلای کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد


بعد از ۲۰۰ روز تحصن در ژنو سکوت را بشکنید
بیش از ۶ماه است که ما – مادران, پدران, خواهران, برادران و دوستان نزدیک ساکنان اشرف- برای حفاظت ۳۴۰۰تن مستقر در اشرف درعراق در میدان ناسیون ژنو دست به تحصن زده ایم، شما همچنان در سکوت هستید!
تاکنون طی دو حمله در ژوئیه۲۰۰۹ و در آوریل ۲۰۱۱, ۴۷تن از اشرفیان به شهادت رسیده و بیش از ۱۰۰۰تن مجروح شده اند.
عزیزان ما, از جمله ۱۰۰۰زن اشرفی, دارای موقعیت « پناهندگی» هستند و بایستی مورد حفاظت قرار گیرند.
در میان آنها, ۱۱۰۰تن زندانیان سیاسی رژیم ایران بوده اند و بسیاری از آنها شکنجه شده یا حکم اعدام داشته اند.
رژیم ایران می خواهد آنها را تسلیم کند یا ازمیان بردارد. ولی آنها در برابر دیکتاتوری هرگز تسلیم نمی شوند.
خانم کمیسر عالی,
زمان شکستن سکوت فرا رسیده است
بایستی در برابر وجدان بشریت پاسخگو بود. دنیا به شما می نگرد.
بایستی همین الان اقدام کنید و با صدای بلند خواستار این موارد شوید:
- لغو ضرب الاجل ۳۱ دسامبر
- استقرار ناظران ملل متحد در اشرف

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران