About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon از مهره هاي اصلي كشتار بعد از انتخابات 88

سرتیپ حسین همدانی از طراحان و مدیران سرکوبهای پس از انتخابات سال 88 است. انتخاباتي كه در ناآرامي هاي بعد از آن, ندا و ترانه و سهراب و كيانوش و اشكان جان باختند.

حسين همداني در کشاکش کودتای سپاه و احمدی نژاد فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، شد.
وي از فرماندهان عاليرتبه سپاه بوده و مسئوليتهايي چون فرماندهي لشكر 27 محمد رسول الله(ص)، معاون مركز راهبردي سپاه، مشاور عالي فرمانده كل سپاه و نيز جانشيني فرمانده نيروي مقاومت بسيج را بر عهده داشته است.
در سال 1387 و به دنبال تغييرات ايجاد شده در ساختار سپاه پاسداران و تشكيل سپاه‌هاي استاني، لشكر 27 محمد رسول‌الله(ص) و منطقه مقاومت بسيج تهران بزرگ در يكديگر ادغام و به سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ تغيير نام يافت.

ايران بريفينگ

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران