About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon ترکیه یک کشتی حامل سلاح برای سوریه‌ را توقیف کرد

به گزارش خبرگزاری رویتر از آنکارا، دولت ترکیه امروز اعلام کرد یک کشتی باری را که حامل تسلیحات بوده و بسمت سوریه حرکت می کرد، توقیف کرده است.

خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از رجب طیب اروغان، نخست وزیر این کشور این خبر را اعلام کرده است.

بنابراین گزارش، اردوغان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به خبرنگاران گفته است، ترکیه یک کشتی حامل تسلیحات را که با پرچم سوریه حرکت می کرد، توقیف کرده است.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت، آنکارا این اقدام را در اعتراض به سرکوب خونین معترضان سوری انجام داده است.

نخست وزیر ترکیه هفته گذشته گفته بود، افزایش خشونت ها و کشتار در سوریه نشان می دهد که اصلاحات واقعی در این کشور صورت نگرفته و از همین روی مردم سوریه به بشار اسد باور ندارند و من نیز به او باور ندارم.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران