About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon تماس تلفنی نسرین ستوده با خانواده اش

به گزارش پایگاه اینترنتی مدرسه فمنیسیتی، رضا خندان، همسر نسرین ستوده، وضعیت روحی همسرش را در این تماس تلفنی، خوب توصیف کرد و افزود که نسرین ستوده در تماس تلفنی اش خبر داده است که در طی بازداشت اش، در اعتراض به برخی از رفتارهای غیرقانونی نسبت به خود، دو شکایت نامه از بازپرس و کارشناس پرونده تنظیم کرده است. دو هفته از بازداشت نسرین ستوده می‌گذرد و او طی این مدت توانسته تنها دو بار با خانواده‌اش تماس بگیرد، درحالی که با توجه به داشتن دو بچه خردسال در خانه و نیاز شدید آنان به مادر، این تماسهای کوتاه و با فاصله زیاد، نمی‌تواند نیاز اولیه عاطفی فرزندان به مادرشان را پر کند.
نسرین ستوده که وکیل بسیاری از فعالان جنبش زنان از جمله عالیه اقدام دوست و نیز فعالان مدنی دیگر مانند کیوان صمیمی بوده است، در روز ١٣ شهریورماه در پی احضاریه کتبی به دادسرای ویژه اوین بازداشت شد.
چند روز گذشته نیز، همسر وی پس از فشارهای بسیار برای عدم مصاحبه با رسانه‌ها، احضاریه‌ای دریافت کرده است که روز شنبه ٢۷ شهریور ماه (امروز) باید به دادسرای اوین مراجعه کند.
این درحالی است که از سوی دیگر پدر نسرین ستوده در بیمارستان به‌سر می‌برد و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند و نگرانی خانواده برای او نیز بر فشارهای خانواده نسرین ستوده افزوده است.
نسرین ستوده، برنده جایزه حقوق‌بشر، کمیته بین‌المللی حقوق‌بشر ایتالیا در سال ٢۰۰۸ است.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران