About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon نیویورک، سایت تایوان نیوز / تظاهرکنندگان امید دارند که به‌زودی خامنه‌ای را در قفس محاکمه ببینند

نیویورک، سایت تایوان نیوز به ۳۱شهریور، در مقاله‌یی به قلم ورینا دوبینیک نوشت: درحالی‌که صدها نفر از مردم به حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور رژیم ایران در مجمع عمومی ملل‌متحد در روز پنجشنبه دست به اعتراض زدند، جان بولتون سفیر سابق آمریکا در ملل‌متحد گفت دولت اوباما تقریباً هیچ کاری برای حفاظت از ایرانیان نسبت به خشونت از طرف رژیم خودشان نکرده است.

در ورودی داگ همر اسکجولد پلازا نزدیک ملل‌متحد طی یک نمایش... که منظور سوریه و ایران بود را نشان می‌دادند. یک اعتراض کننده هم خود را به شکل معمر قذافی رهبر ساقط شده لیبی درآورده بود که بر این مراسم... نظارت می‌کرد و به مهمانان کیک زرد سرو می‌کرد.
کیک زرد در واقع اورانیومی است که با آن می‌توان سلاح اتمی درست کرد. پیاده رو این محل پلازا توسط بنرهای بزرگ پوشیده شده بود. روی یکی از این بنرها نوشته شده ”مرگ بر جمهوری اسلامی ایران ”و بچه‌ها با پا روی یک پوستر احمدی‌نژاد می‌کوبیدند.

درحالی‌که نزدیک بود احمدی‌نژاد در مجمع عمومی سخنرانی کند بولتون به آسوشیتد‌پرس گفت ایالات متحده نتوانسته است ایران را از شکنجه کردن و کشتن مردم خودش باز بدارد. وی گفت انتظار داریم تعهد ما به مردم ایران مورد تأیید قراربگیرد و محترم شمرده شود. بولتون گفت تا همین الآن دولت اوباما کاری نکرده است.
سفیر سابق آمریکا در ملل ‌متحد گفت آزادی اخیر ۲کوهنورد آمریکا که سالها توسط ایران نگه‌داشته شدند، یک تئاتر برادوی (تئاتر نیویورک در منهاتان) بوده است.
برخی از اعتراض‌کنندگان خود را در پرچم ایران پوشانده بودند و در این حال سایرین، پرچمهای زرد برافراشته بودند که نشان‌دهنده اپوزیسیون سیاسی ایران به رهبری مریم رجوی بود که رئیس گروه اصلی اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران می‌باشد. این اعتراض‌کنندگان گفتند دهها هزار نفر از حامیان گروه اپوزیسیون توسط رژیم در ایران اعدام شده‌اند.
خانم رجوی که به‌صورت پخش زنده از پاریس صحبت می‌کرد از طریق یک واید اسکرین عظیم به اعتراض‌کنندگان پیام داد و به آنها گفت پاسدار احمدی‌نژاد مردم ایران را نمایندگی نمی‌کند. وی از ملل ‌متحد و ایالات متحده خواست تا در کنار مردم ایران و اپوزیسیون سازمان‌یافته‌شان بایستند از جمله در کنار بیش از ۳۰۰۰نفر در کمپ اشرف که به‌لحاظ تعریف ملل ‌متحد پناهجو شناخته شده‌اند، پناهجویانی که تاکنون ۲بار مورد حمله قرار گرفته‌اند و ۴۷کشته و حدود ۱۰۰۰مجروح داده‌اند.
رجوی گفت تردیدی نیست که ایالات متحده به روشنی التزامات بین‌المللی خود نسبت به کمپ اشرف را رها کرده است.
یک گروه از اعتراض‌کنندگان مشغول بسته‌بندی پنلها برای درست کردن یک قفسه مشابه آن‌چه پرزیدنت حسنی مبارک در آن محاکمه شد بود ولی در این قفس فردی که خود را به شکل... خامنه‌ای درآورده، ایستاده بود. فرید اشکان ۵۵ساله یک دندانپزشک اهل نیویورک ایرانی‌تبار گفت ما امیدواریم خامنه‌ای نیز به‌زودی در چنین قفسی قرار بگیرد و به‌خاطر جنایت علیه بشریت محاکمه گردد.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران