About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon سه تن از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان بازداشت شدند

به گزارش موکریان، ظهر امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ماه سه تن از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان که به دادگاه احضار شده بودند پس از مراجعه به دادگاه، دستگیر و به زندان منتقل شدند.اسامی این افراد، پیمان نودینیان، رامین زندنیا و بها ملکی اعلام شده است.گفته می‌شود تنی چند از فعالان فرهنگی این شهر در مقابل دادگاه حاضر و پیگیر وضعیت همکاران بازداشتی خود شده‌اند.

تا لحظه تنظیم خبر از اتهام یا اتهامات احتمالی این فعالان صنفی معلمان هیچ اطلاعی در دست نیست.

خبرگزاری هرانا
دوشنبه 28 شهریور 1390

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران