About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon تلویزیون سوئیس: از نظر پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران، بهار خلقها در جمهوری اسلامی نیز انکار ناپذیر است

مریم رجوی: وضعیت در عراق انفجاری است نارضایتی مردمی علیه رژیم ملاها بسیار گسترده است. به‌طور مثال هفته گذشته در ارومیه و تبریز تظاهرات بزرگی برگزار شد، دستگیریهای بسیاری در پی داشت. در ملأعام اعدامهای گسترده‌یی در ایران صورت می‌گیرد. به‌رغم مشکلات، مردم ایران به اعتراضات خود ادامه می‌دهند و من مطمئن هستم که روزی بهار ایران فرا خواهد رسید، چرا که مردم ایران رژیم ملاها را نمی‌خواهند و هم‌چنین از پیشتازانی مثل ساکنان اشرف و مجاهدین خلق برخوردار هستند که به‌رغم مشکلات بسیار در شهر اشرف مقاومت و پایداری می‌کنند. به‌رغم محاصره و حملات بی‌شمار دولت عراق که به درخواست رژیم ملاها صورت می‌دهد. این نشان می‌دهد که یک کانون الهام‌بخش برای مردم ایران وجود دارد و من مطمئن هستم که بهار ایران خواهد رسید. موتور قیام و نارضایتی در ایران، جوانان و به‌طور خاص زنان هستند. از میان دیپلمه‌های بیکار، دانشجویان و هم‌چنین کارگران و معلمین، با تظاهرات خود این اقشار اجتماعی نشان می‌دهند که رژیم ملاها را نمی‌خواهند.
ما بارها گفته‌ایم که برای بحران ایران در زمینه اتمی و صدور تروریسم راه‌حل نه جنگ است و نه سیاست مماشات و اعطای امتیاز، بلکه راه‌حل یک تغییر دموکراتیک از سوی مردم ایران و مقاومت سازمانیافته آن است. این امکانپذیر است و به نظر ما این ساده‌ترین و کم خرج‌ترین راه است. یعنی که بایستی موانع از سر راه مقاومت ایران برداشته شود، موانعی مثل اتهام تروریسم از طریق نام مجاهدین در لیست سیاه تروریسم ایالات متحده و هم‌چنین این وضعیت در اشرف. بایستی این محاصره و تهدید از روی اشرف برداشته شود چرا که اشرف کانون امید، کانون مقاومت و استقامت برای مردم ایران و هم‌چنین برای خلقهای خاورمیانه است.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران