About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon اعتصاب کارگران مجتمع پتروشیمی بند ماهشهر

اعتصاب بزرگ صدها تن از کارگران مجتمع پتروشیمی بندر ماهشهر که از روز یکشنبه آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.
کارگران مجتمع پتروشیمی بندر ماهشهر پیش از این در فرودین ماه گذشته یازده روز اعتصاب کردند، اما عوامل رژیم به منظور جلوگیری از گسترش و ادامه اعتصاب، وعده دادند که در اولین فرصت به خواسته هایشان رسیدگی خواهند کرد.
کارگران کارخانه آونگان اراک در اعتراض به دریافت نکردن ۱۸ ماه حقوق خود، در مقابل درب شمالی مجلس رژیم دست به تجمع زدند.
یکی از کارگران این کارخانه گفت، «آونگان اولین و بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده دکلهای برق در خاورمیانه بوده است که علاوه بر آن در تولید نبشی‌های آهنی نیز فعال بوده، اما امروز تمام قسمت‌های کارخانه تعطیل شده است.
روزگاری تعداد گارگران ۷۰۰ نفر بود ولی امروز تنها ۱۳۰ نفر از آن‌ها باقی مانده‌اند.
وی افزود: «"کارگرانی که به بازنشستگی رسیده‌اند، نمی‌توانند حقوق قانونی خود را دریافت کنند زیرا کارخانه حدود ۳ میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است و سه سال است که حق بیمه کارگران را به تأمین اجتماعی پرداخت نکرده است. تأمین اجتماعی نیز می‌گوید اکنون که کارخانه فعال نیست، نمی‌توان کارگران آن را بازنشسته کرد."
منبع:  هرانا

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران