About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon تظاهرات علیه سفر فریدون عباسی به وین

نشست سالانه شورای حکام سازمان انرژی اتمی از ۱۹ تا‌ ۲۳ سپتامبر (۲۸ شهریور تا اول مهر) در وین برگزار می‌شود. فریدون عباسی، رئيس سازمان انرژی اتمی ایران قرار است در این نشست شرکت کند.
برنامه اصلی این نشست بررسی راه‌های جدید امنیت هسته‌ای است برای پرهیز از آنچه که در فوکوشیمای ژاپن روی داد. فعالیت‌های اتمی دو کشور ایران و کره شمالی نیز قرار است در این نشست بررسی شود.
گزارشی که در روز چهارشنبه گذشته (۲۳ شهریور) درباره فعالیت‌های اتمی ایران به ۳۵ عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه شد، تصریح می‌کرد که درباره صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های ایران تردیدهای جدی وجود دارد.
دولت آمریکا نیز از نماینده خود در آژانس خواسته تا اطلاعات بیشتری درباره فعالیت‌های اتمی ایران به دست آورد.
سازمان غیردولتی "ساخت بمب را متوقف کنید" (Stop the Bomb) برای روز دوشنبه (۲۸ شهریور) تظاهراتی را علیه ورود فریدون عباسی به اتریش سازماندهی کرده است. این سازمان در سایت رسمی خود نوشته: «فریدون عباسی به دلیل نقش زیادی که در فعالیت‌های اتمی ایران دارد از سال ۲۰۰۷ در لیست تحریم‌های شورای امنیت و از سال ۲۰۱۰ در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفته است. با وجود این هیچ محدودیتی در سفر او به اتریش در نظر گرفته نشده است. وجود کسانی همچون عباسی این نگرانی را به وجود می‌آورد که حکومت ایران به زودی به ابزار تکنولوژیک برای به واقعیت درآوردن فانتزی خود در نابودی اسرائیل دست پیدا کند».
این سایت همچنین به شعارهای احمدی‌نژاد در نفی هولوکاست و دروغ خواندن این رویداد تاریخی اشاره کرده و نوشته است: «این غیر قابل پذیرش است که معاون چنین شخصی به راحتی در اتریش رفت و آمد کند».
اعضای این گروه خواستار آن هستند که آزادی سفر برای "مدیر سازنده بمب" در ایران لغو شود، تریبونی به نماینده یک "رژیم یهودی‌ستیز" داده نشود و همچنین تحریم‌های شدیدی علیه صادرات نفت و گاز ایران اعمال شود تا جمهوری اسلامی نتواند برنامه اتمی‌اش را پیش ببرد.
کشورهای غربی معتقدند ایران تحت پوشش فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای در پی دست یافتن به تکنولوژی ساخت بمب اتمی است. دولت ایران اما همواره این ادعا را رد کرده و دستیابی به فناوری صلح‌امیز هسته‌ای را حق خود می‌داند.

صدای آلمان

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران