About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon ایجاد محدودیت برای دانشجویان کرد ارومیه

سایت کردپا: حراست دانشگاه پیام‎نور ارومیه در دستورالعمل تازه‎ای از دانشجویان کرد این دانشگاه خواسته است که از این پس حق ندارند که با لباس کردی و محلی در داخل محوطه‎ی دانشگاه رفت‎وآمد نمایند.
بر اساس گزارش ارسالی خبرنگار کردپا از ارومیه، اقدام حراست دانشگاه پیام‎نور این شهر موجب واکنش و اعتراض دانشجویان کرد این دانشگاه گردیده است.
خبرنگار آژانس خبررسانی کردپا در ادامه‎ی گزارش خود می‎افزاید: نیروهای امنیتی مستقر در داخل دانشگاه اقدام به نصب دوربین‎های مدار بسته در محوطه‎ی دانشگاه نموده و کلیه‎ی حرکات و رفت‎وآمدهای دانشجویان را زیر نظر داشته و دانشجویان پیام نور ارومیه این گونه اقدامات دستگاه امنیتی حکومت اسلامی را در چهارچوب فشار و محدود کردن دانشجویان قلمداد می‎کنند.
مسئولان رسمی دانشگاه پیام نور ارومیه تعدادی از دانشجو‌یان را مورد بازجویی قرار داده و به آنان اعلام کرده‎اند که در بین دانشجویان عناصر به گفته‎ی آنها "ضد انقلاب" وجود داشته و باید هرچه زودتر شناسایی گردند.
در مقابل دانشجویان دانشگاه پیام‎نور به خبرنگار کردپا گفته‎اند که این نوع اقدامات حراست دانشگاه زمینه ساز اخراج دانشجویان کرد و محروم نمودن آنان از حق تحصیل می‎باشد.
تهدید و بازداشت دانشجویان کرد در آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‎ها با عناوین مختلف در حال افزایش بوده و بنابر خبرهای رسیده به آژانس کردپا در چند هفته‎ی گذشته تعدادی از فعالان دانشجویی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کردستان و نیز دانشگاه آزاد اسلامی سنندج به علت فعالیت مدنی بازداشت و از ادامه‎ی تحصیل محروم شدند.
اسامی تعدادی از دانشجویان کرد بازداشتی عبارتند از آقایان مهدی دعاگو، میلاد کریمی، سوران دانشور و شیرزاد کریمی که از حق تحصیل محروم شده‎اند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران