About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon شورای امنیت ملل متحد درخواست محمود عباس را برای شناسایی کشور مستقل فلسطین بررسی می کند.

به دنبال تقدیم درخواست برسمیت شناخته شدن دولت فلسطین به بانکی مون و سخنان رئیس دولت فلسطین در مجمع عمومی، نواف سلام سفیر لبنان در سازمان ملل متحد که ریاست دوره ای شورای امنیت را برعهده دارد، اعلام کرد درخواست محمود عباس را از بان کی مون دریافت کرده و آنرا برای ۱۴ عضو دیگر شورای امنیت ارسال کرده است.
الجزیره اول مهر گزارش داد، در همین حال کمیته چهارجانبه شامل آمریکا ، روسیه ، اتحادیه اروپا و سازمان ملل، از فلسطین و اسرائیل خواست گفتگوها را از سرگیرند و ظرف یک ماه جدول زمانی این گفتگوها را تنظیم کنند ومتعهد شوند تا سال ۲۰۱۲ به توافق برسند.


از سوی دیگر خبرگزاری رویتراول مهرگزارش داد: روسیه به عضویت فلسطینیها در ملل متحد رای موافق میدهد.
خبرگزاری اینترفاکس به نقل از هیئت روسیه در نیویورک اعلام کرد روسیه به فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل، چنانچه در شورای امنیت مطرح شود، رای موافق میدهد.

واشنگتن پست اول مهر نوشت: درخواست فلسطینی ها از ملل متحد برای شناسایی، برای محمود عباس احترام برانگیخت و به تلاشها برای مذاکره مجددا انرژی بخشید.
سخنرانی محمود عباس، بارها با کف زدنهای رعدآسا در یک گردهمایی رهبران جهان که وسیعا با حمایت از او همراه بود، قطع میشد.

روزنامه گاردین چاپ انگلستان : شناسایی کشور فلسطین در لحظه کلیدی برای پروسه صلح به ملل متحد ارجاع داده میشود
دیپلماتها میگویند محمود عباس رأی شورای امنیت را به تاخیر می اندازد، اما هژمونی آمریکا بر گفتگوهای صلح را شکسته است.
ارائه درخواست به ملل متحد یک تغییر بزرگ دیپلماتیک به نفع فلسطینیها بود، با وجود اینکه به نظر نمی رسد این درخواست در شورای امنیت موفق شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس از تظاهرات و گردهمایی فلسطینیها در حمایت از اقدام برای شناسایی کشور مستقل فلسطین، خبر داد.
یک فلسطینی در رامَ الله گفت: ما میخواهیم با کرامت و احترام زندگی کنیم. مهم است سازمان ملل، فلسطین را بعنوان کشور مستقل به رسمیت بشناسد، حتی اگر واکنشهای منفی همچون احتمال قطع کمکهای آمریکا وجود داشته باشد.

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد: فلسطینیها در غزه با حمایت از اقدام بر سر شناسایی کشور مستقل فلسطین در ملل متحد، حماس را به مبارزه طلبیدند.
حماس که بر غزه حاکمیت میکند، رسما از کارزار شناسایی توسط ملل متحد به رهبری محمود عباس، استقبال نکرد و به آن رو تُرش کرد. در حالیکه ۸۶ درصد شهروندان غزه از اقدام عباس حمایت کردند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران