About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon موضع نسبت به اشرف و اشرفیان، معیار مورد اعتماد آرای عموم عراقیان حول میزان نزدیکی یا دوری آن از طرح ملی عراقی است

این حقیقت را فقط ما نمی‌گوئیم، همه پیگیران اوضاع عراق و هر کسی که بخواهد میزان فاصله حکومت عراق از جغرافیای اطاعت و تبعیت و مزدوری رژیم ایران را ارزیابی کند، به همین اشاره کرده‌است. سایت ملف۲۶ شهریور، در مقاله ای به قلم عبدالکریم عبدالله نوشت: هم‌چنین نیروهای سیاسی عراق خوب می‌دانند که موضع نسبت به اشرف و اشرفیان، معیار مورد اعتماد آرای عموم عراقیان حول میزان نزدیکی یا دوری آن از طرح ملی عراقی است و هم‌چنین معیار پاک بودن و ملی بودن قلم عراقی، هر قلمی و رسانه‌های عراقی، هر رسانه‌ای نسبت به اشرف در مقابله با سیل انحراف سیاسی و انحراف تجارت رسانه‌ای و خرید وجدان و نفوس توسط رژیم حاکم در تهران و مزدورانش است. این را می‌گوئیم و در برابر بوقهای این رژیم و حکومت مزدور عراق می‌گذاریم که اشغالگر آن را به دنیا آورد. عبد الزهره زکی سردبیر روزنامه آمریکاییان و ایرانیان به نام صبح بی‌حاصل، یک نویسنده آزاده عراقی صافی الیاسری را متهم کرد که وی بر اثر موضعش نسبت به اشرف و اشرفیان، مقالات هدایت شده می‌نویسد و حکومت مزدور و جیره‌خواری که در کنار آن قرار گرفته را علیه این نویسنده تحریک کرد و این با دوری گزیدن از خانه و عشیره و میهنش عراق می‌باشد و به ازای تومانهای آلوده‌ای که به او می‌دهد. این را گزارشاتی مورد تأکید قرار داده که آنها را از جانب خبرنگارانش برای مزدوران دانائی فر و هابیلیان و برای تحریک به قتل در بعقوبه، به اعتبار این‌که استانی است که در جغرافیای آن اردوگاه اشرف واقع است و هم‌چنین سایر استانها منتشر می‌کند، او همان‌گونه تحریک به قتل می‌کند که آخوندهای قم و تهران و کوردلانشان در عراق بر وی دیکته می‌کنند و این بعد از درخواست صافی یاسری از وی برای عذر خواستن از عراقیان تظاهر کننده بوده که آنان را به همین اتهام متهم نموده‌بود، اتهامی که ایران و حکومت مزدوران در بغداد آنها را پخش می‌کنند... که این تظاهراتی آلوده است! و باید پاک گردد... در همان روزی که زکی این اتهام را به وی زد، هادی المهدی نویسنده و بازیگر تئاتر و گوینده رادیو و هماهنگ‌کننده تظاهرات میدان تحریر، ترور شد و گفتگوی بین یاسری و زکی در مورد این جنایت در صبح روز پنجشنبه، ثبت شده‌است. عبد الزهره زکی نخواهد توانست آن را انکار کند. این گفتگو بر صفحات فیسبوک و به شهادت چند شرکت‌کننده از جمله وکیل فعال در دفاع از حقوق چهار اسیر و زندانی عراقی سحر الیاسری انجام شد... آیا این توضیح نمی‌دهد که این بوق کجا سنگر گرفته و چه سلاح و صدا خفه‌کنی را به‌کار می‌بندد؟ از جمله آنی که هادی مهدی را ترور کرد و آیا این توضیح نمی‌دهد که آقای یاسری کجا جبهه بسته است و کجا روحش آرام می‌گیرد؟
دیروز یاسری گزارشی به سازمان ملل داد و در آن مسئولیت ایران و مزدورانش در ترور هادی مهدی را مورد تأکید قرار داد. هادی مهدی تنها نبود، بلکه ده‌ها روزنامه‌نگار و کارکنان رسانه‌های عراق هم هستند. امری که همه مراکز نظارتی جهانی به آن اشاره کردند که عراق به‌عنوان خطرناکترین جغرافیائی است که در آن روزنامه‌نگار عراقی به‌سر می‌برد. کما این‌که یاسری هنگامی که در گزارش خود به هیأت یونامی تهدیدهایی را نقل کرد که پوشهای اطلاعات ایران برایش فرستاده‌اند و آخرین آن تهدید دکتر عدنان سراج عنصر رهبری حزب‌الدعوه بود. عبد الزهره زکی وی را به یاری کردن به اشرفیان علیه دولت متهم کرد. برگهائی باید از اکنون بر این تأکید کند، چه کسی اقدام به چه کاری علیه یاسری و خانواده وی خواهد کرد. عبد الزهره زکی در این‌باره و دعوت مشکوک وی برای پاکسازی، مورد سؤال واقع خواهد شد. سفارت ایران و رژیم ایران و حکومت عراق و عنصر رهبری حزب‌الدعوه هم در مورد آن مورد سؤال واقع خواهند شد. هیأت سازمان ملل‌متحد باید این را به‌عنوان سند برگرفته و در لحظه مناسب اعلام نماید و از درخواست یاسری برای تأمین حمایت از قلم عراق و حاملان آن و برای تظاهر کننده عراقی و مکان تظاهرات و به‌صورت مشخص میدان تحریر بغداد به‌عنوان سمبل همه میدانهای تظاهرات دیگر عراق، پشتیبانی نماید.
نوری مالکی نخست‌وزیر عراق باید که از شجاعت کافی برای تأمین این حمایت برخوردار باشد و از شجاعت مطلوب هم برخوردار باشد تا به کوتاهیهای دولتش اعتراف نماید و استعفا دهد که نتوانسته در برابر ایران و سایر کشورهای همسایه برای اعمال حاکمیت عراق بایستد و قبل از همه اینها، نوری مالکی باید در برابر جامعه عراق پاسخگو باشد و اقدام به طرح موضوع اردوگاه اشرف در جامعه بین‌المللی برای حل بین‌المللی آن نماید. زیرا در این رابطه فکر می‌کنیم، کلیدی برای راه‌حل همه مشکلات عراق است. زیرا اعلان حقیقی استقلال عراق است و آن‌گاه سران مزدوری و فساد سرنگون خواهند شد.
این آن چه نیست که من می‌گویم، بلکه آن چه است که وی گفت و می‌گوید و حتی دست‌اندرکاران پروسه کار سیاسی که مالکی و حکومتش را به بار آوردند، همین را می‌گوید. زیرا آنان وجدانهایشان را از دست نداده‌اند و به تخدیر آن رضایت نداده‌اند. به‌عنوان مثال این همانی است که سیاستمدار عراقی مستقل دکتر مصطفی الهیتی آن را اظهار کرده‌بود و در سخنانش با ملف نت در همین رابطه افزود که موضوع اردوگاه اشرف برای عراق و منطقه، مزمن شده‌است و باید سازمان ملل‌متحد اقدام به حل آن بر پایه‌های روشن و آشکار بکند.
الهیتی بر دیدگاه عراق حول حل موضوع اشرف تأکید نمود که نباید از طریق شخص مالکی به تنهائی صورت گیرد، بلکه باید از طریق نهادهای دولت عراق و در رأس آن شورای نمایندگان متبلور شود و این بنابر قانون اساسی عراق می‌باشد.
این سخنان الهیتی، چند روز پیش به‌دنبال پخش خبری توسط رسانه‌های وابسته به دولت عراق بود که اظهارات آقای اد ملکرت نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل‌متحد عراق را هنگام مراسم خداحافظی وی بیان کرد که در آن کوچ دادن ساکنان قرارگاه اشرف از عراق را در پایان سال جاری تأیید نموده‌است. امری که هیأت سازمان ملل‌متحد در بیانیه بعدی خود، با تأکید، تکذب کرد که این هیأت هم‌چنان به حفاظت ساکنان قرارگاه اشرف از کوچ دادن و اخراج و اسکان اجباری مجدد آنان دعوت می‌کند.
الهیتی به آن چه این خبر از اظهارات مالکی حول این موضوع حاوی بود، اشاره کرد که شاید نظر شخصی وی را به‌عنوان نخست‌وزیر بیان می‌نماید. ولی نظر خود کابینه او نمی‌باشد.
وی به متوقف کردن اتخاذ تصمیمات به شکل انفرادی دعوت نمود. عراق هم‌زمان برخوردار از سه قدرت مستقل از یکدیگر می‌باشد که تنها طرفی است که مجاز به حل این موضوعات می‌باشد.
برای این‌که همه ما عراقی بودن خودمان را اثبات کنیم باید با صدای بلند اعلام کنیم که آزادی عراق و استقلال آن، مورد تأکید قرار نخواهد گرفت مگر هنگامی که دستی قطع شود که در امور عراق دخالت می‌کند و می‌خواهد صاحب‌نظران و دارندگان حرف حق را از حق خودشان در اعلام نظراتشان در مسیرها و اختیارات کشورشان محروم نماید و در رأس آن دست سفارت ایران در بغداد است».

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران