About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon فریاد زنان علیه دیکتاتور یمن به گوش می‌رسد

فریاد زنان و دختران یمن به گوش می‌رسد، خواست آنان رفتن علی عبدالله صالح است: گزارشی از یورونیوز ذیلاً می‌آید

هزاران نفر در خیابانهای صنعا پایتخت یمن با فریادهای اعتراضی علیه رئیس‌جمهور این کشور قیام کردند. رئیس‌جمهوری که از عربستان برگشته است چنان موجی از کشتار راه انداخته که در کمتر از ۱۰روز صدها تن را کشته و مجروح ساخته است. کسی که به قدرت چسبیده است. بازگشت علی عبدالله صالح نه تنها باعث عقب‌نشینی قیام‌کنندگان نشده است بلکه آنها را مصمم‌تر از قبل راهی خیابانها کرده است.

یک زن یمنی می‌گوید: «ما از این رئیس‌جمهوری خسته شدیم، ما از تصمیمها و دروغهایش کلافه هستیم. حالا وقت به پاخاستن جوانان و فقراست تا با انقلاب خود رئیس‌جمهور را مجبور به ترک قدرت کنند».

علی عبدالله صالح در یک سخنرانی تلویزیونی خواهان برگزاری انتخابات و انتقال مسالمت‌آمیز قدرت شد اما قیام‌کنندگان که بارها این وعده‌های توخالی را از زبان او شنیده‌اند این بار هم به سخنان اعتمادی ندارند.

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران