About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon اداره امکان سمنان اقدام به پلمپ محل کسب شهروندان بهایی نمود

اداره امکان شهر سمنان که اخیرا اقدام به پلمپ ۸۰ واحد صنفی در این شهر کرده است، محل کسب عده‌ای از شهروندان بهایی را به بهانه‌های مختلف پلمپ نموده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این تعطیلی‌ها که به بهانه‌های مختلف صورت گرفته علی رغم وعده‌های مقامات مربوطه که قرار بر فک پلمپ در طی مدت ۱۰ روز بوده است با گذشت ۱۹ روز تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

عینک فروشی زایس، مغازه‌های پلاسکو، آرایشگری، فیل‌تر فروشی، پوشاک، نوشت افزار و... از جمله محل‌هایی هستند که یا تعطیل و یا لغو مجوز شده‌اند.

خبرگزاری هرانا

سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران