About Me

Mein Foto
صبای ایران
آیا صدای صبا را می شنوید؟
Mein Profil vollständig anzeigen

Blog Archive

Powered by Blogger.

آیا صدای صبا را می شنوید؟

نامه رضا هفت برادران پدر مجاهد شهید صبا هفت برادران - من رضا، پدر صبا هستم، دلم می خواهد این نامه را همه ارگان ها و افرادی که دست اندرکار حقوق بشر هستند بخوانند، و بگویند سهم صبا از حقوق بشر، یا حقوق انسان کجاست؟ روز شنبه بیستم فروردین سال ۱۳۹۰، حدود ساعت پنج و نیم بامداد، در حالی که، در بیمارستانی که دو سرباز مثل یک زندانی مواظب من بودند، به دنبال درخواست اهدای خون از این و آن بودم، تا زندگی صبا را نجات دهم، سرباز سوم رسید و گفت دخترت مرد! ادامه...

Follower

postheadericon صدوپنجاه و یکمین روز تحصن خانواده های اشرفیان درمقابل مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو

ششمین ماه پایداری حامیان اشرف در ژنو در مقابل مقر سازمان ملل آغاز شد . ۵ ماه تحصن ٬ پنج ماه ایستادگی در مقابل گرما و سرما با افتخار پشت سر گذاشته شد. خانواده های مجاهدین و حامیان اشرف پنج ماه تمام بر خواسته خود پافشاری کردند و درس دیگری از پایداری و استقامت به رژیم آخوندی و مماشاتگران بین المللی دادند . در این  پنج ماه توجه افکار بین المللی و جامعه جهانی را به خود جلب کردند . و گامهای اساسی برای حفاظت اشرف و حق پناهندگی آنها برداشتند.
امروز تحصن برای حمایت از حقوق اشرفیان با حضور گسترده هواداران و هموطنان اشرف نشان با اراده ای همانند اشرفیان دلاور شروع شد آنها با سر دادن شعار های کوبنده خواستار تضمین حفاظت اشرفیان از سوی سازمان ملل متحد شدند .
متحصنین با برگزاری آکسیون و راهپیمایی از خانم ناوی پیلای و مسؤلان سازمان ملل خواستند تا یک تیم مانیتورینگ  ۲۴ ساعته داﺌم برای حفاظت ساکنان اشرف بفرستند . و نسبت به مهلت تعیین شده از سوی نوری المالکی برای بستن کمپ اشرف موضع بگیرند.
امروز همچنین آقای استرون استیونسون نماینده پارلمان اروپا با حضور در جمع متحصنین با ایراد سخنانی گفتند :
سلام خانمها و آقایان
من متوجه شدم که شما ۱۵۱ روز هست که اینجا هستید من به شما تبریک می گویم به خاطر اراده شما برای حمایت از اشرفیان . کار شما خیلی مهم و با ارزش هست ...... . من می خواهم از جانب تمام حامیان اشرف آنهایی که در اوور هستند از زحمات شما قدردانی کنم.
اگر شما به وب سایت کمیساریای حقوق پناهندگان مراجعه کنید می بینید که ۳۴۰۰ نفر اشرفیان درخواست پناهندگی داده اند و رسما تحت سیستم پناهندگی سازمان ملل قرار دارند و این یک پیروزی بزرگ هست . آنچه که باقی مانده ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا ٬ کانادا ٬  استرالیا و آمریکا بپذیرند که ساکنان اشرف را به کشورهای خودشان ببرند قبل از اینکه یک فاجعه دیگر اتفاق بیفتد . همانطور که می دانید اشرفیان با کمیساریای عالی پناهندگان کاملا همکاری کردند ولی نوری المالکی یک مهلت زمانی  برای بستن کمپ اشرف تعیین کرده است که غیر منطقی هست و این مهلت باید ملغی شود .....
و در آخر همانطور که ویلیام بالاس گفت : آزادی آزادی آزادی
میزکتاب و امضاگیری نیز در کنار تحصن همچنان برپاست و مردم در جهت حمایت از حقوق اشرفیان بیانیه حمایت را امضا میکنند.


سایت همبستگی ملی

مجاهدین خلق ایران